رقیه اله کرمی:

رقابت‌های تیراندازی العین دستاوردهای خوبی به همراه داشت

۱۴۰۰/۰۱/۱۲ - ۱۶:۱۶:۱۵
کد خبر: ۱۱۵۸۵۹۳
رقابت‌های تیراندازی العین دستاوردهای خوبی به همراه داشت
رئیس انجمن تیراندازی جانبازان و معلولین گفت: جام جهانی العین فرصتی شد تا عملکرد ملی پوشان و حریفان مان را ارزیابی کنیم.

به گزارش برنا، رقیه اله کرمی، رئیس انجمن تیراندازی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: پس از شیوع بیماری کرونا به منظور حفظ سلامتی ورزشکاران، برگزاری تمام رویدادهای بین المللی و داخلی لغو شد و به همین دلیل ملی پوشان ما حدود یک سال از فضای رقابت ها دور بودند و مسابقات العین فرصتی شد تا نقاط ضعف و قوت ورزشکاران را شناسایی نماییم.

وی ادامه داد: در جام جهانی امارات هر ۴۸ ساعت یک بار از تمام ورزشکاران تست PCR گرفته می شد و تیراندازان می بایست با رعایت فاصله گذاری ها در مسابقات و محل انجام تست حاضر می شدند. با وجود سختی هایی که به لحاظ ویروس کرونا در این رقابت ها بود، اما دستاوردهای خوبی برای تیم ملی و انجمن به جهت انجام برنامه ریزی های آینده به همراه داشت.

اله کرمی افزود: پیش از مسابقات امارات از طریق فضای مجازی و رسانه عملکرد حریفان تیم ملی را پیگیری می کردیم اما این رقابت ها فضایی را ایجاد کرد تا از نزدیک شاهد وضعیت آنها باشیم که این فرصت و تجربه خیلی خوبی برای ما بود.

وی عنوان کرد: ملی پوشان ما در این مسابقات عملکرد رضایت بخش و قابل قبولی داشتند اما به طور حتم با برگزاری جلسات آسیب شناسی وضعیت آنها را بررسی خواهیم کرد تا در مسابقات آتی نتایج بهتری را بدست آوریم.

اله کرمی اظهار داشت: من مسئولیت انجمن را در نیمه دوم سال گذشته بر عهده گرفتم و زمانی که مجوز مسابقات و اردوها از سوی ستاد مبارزه با کرونا در ورزش صادر شد، اردوهای متمرکز تیم ملی و سه مرحله رقابت های آزاد و مسابقات قهرمانی کشور جوانان را با شناسایی استعدادهای این رشته به منظور پشتوانه سازی برای تیم ملی برگزار کردیم.

وی بیان کرد: در سال جدید قصد داریم برنامه های انجمن را که از سال گذشته آغاز کرده بودیم با حمایت فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک ادامه دهیم تا علاوه بر مسابقات پارالمپیک توکیو، برای بازی های پاراآسیایی جوانان و دیگر رویدادهای بین المللی آماده شویم.

رئیس انجمن تیراندازی جانبازان و معلولین ضمن تبریک آغاز سال جدید، گفت: از مسئولان فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک برای حمایت هایی که از تیم ملی و انجمن داشتند تشکر و قدردانی می کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز