امروز انجام شد؛

بازدید تقی‌زاده از استخر نیمه تمام شهرستان خوسف خراسان حنوبی

۱۴۰۰/۰۱/۱۳ - ۱۱:۵۳:۵۵
کد خبر: ۱۱۵۸۷۹۶
بازدید تقی‌زاده از استخر نیمه تمام شهرستان خوسف خراسان حنوبی
معاون حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت ورزش و جوانان صبح جمعه 13 فروردین در ادامه بازدید از پروژه‌های در دست احداث استان خراسان جنوبی از پروژه‌ استخر خوسف بازدید کرد.

به گزارش برنا، معاون حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت ورزش و جوانان در این بازدید بیان کرد اتمام پروژه های نیمه تمام یک عزم جدی را می طلبد که قطعا می توان تا پایان دولت آن را به اتمام رساند و در جلسه جمع بندی که با حضور استاندار خراسان جنوبی برگزار می شود این پروژه مطرح خواهد شد تا ان شاالله این کار به تعویق نیفتد و با توجه به نگاه ویژه وزیر محترم و همت جهادی مجموعه همکاران در استان، با وجود اینکه این پروژه ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد قطعا اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی در این بازدید با بیان اینکه عملیات اجرایی استخر در سال ۹۰ آغاز شده است گزارشی از وضعیت پروژه‌های ورزشی متعدد نیمه تمام استان ارائه کرد.

عزیزی ادامه داد: استخر خوسف ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد و محل تامین اعتبارات مورد نیاز این پروژه از اعتبارات استانی ۲۷صدم درصد است و تا کنون حدود ۴ میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل این پروژه ۳ میلیارد تومان دیگر نیاز است.

در این بازدید خسروی نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف، در مجلس شورای اسلامی، خسرو قمری مدیرکل هماهنگی امور استان ها و عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان استان دکتر تقی زاده را همراهی کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز