در بازی قبل از داوری ضرر کردیم؛

پاشایی: به دنبال کسب نتیجه خوب مقابل استقلال هستیم

۱۴۰۰/۰۱/۱۳ - ۱۱:۵۷:۰۰
کد خبر: ۱۱۵۸۷۹۸
پاشایی: به دنبال کسب نتیجه خوب مقابل استقلال هستیم
مربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازی جام حذفی برای ما یک دیدار تدارکاتی خوب بود ولی دیدارهای لیگ برتر متفاوت است.

به گزارش برنا، حسین پاشایی در نشست خبری پیش از دیدار پیکان و استقلال اظهار داشت: می‌دانیم استقلال تیم بزرگ و با شخصیتی است و در بهترین شرایطش در لیگ امسال قرار دارد چون نتایج خوبی در هفته های اخیر گرفته است. ما هم تیم با کیفیت و خوبی هستیم و در تمرینات و تعطیلات روی نقاط ضعف استقلال کار کرده‌ایم و امیدوارم در قالب تیمی، جوانان پیکان را به فوتبال ایران معرفی کنیم.

او درخصوص دیدار تکراری استقلال و پیکان در جام حذفی گفت: بازی جام حذفی با بازی فردا کاملا فرق دارد. جام حذفی برای ما یک دیدار تدارکاتی خوب بود ولی دیدارهای لیگ برتر برای ما متفاوت است. مطمئنا فردا به دنبال کسب نتیجه خوب مقابل استقلال هستیم.

مربی پیکان درخصوص این که بازیکنان این تیم معتقدند در بازی جام حذفی به خاطر مشکلات داوری به استقلال بازی را واگذار کردند گفت: آن اتفاق گذشته است، در بازی قبل از داوری ضرر کردیم ولی مطمئن هستم تیم ما و تیم داوری کم اشتباه ترین نفرات بازی فردا هستند.

پاشایی درخصوص این که نقاط قوت استقلال را چگونه ارزیابی می‌کند تاکید کرد: شاخصه تیم هایی مثل استقلال این است که بهترین نفرات را جمع می‌کنند. حتی ذخیره‌های این تیم انگیزه‌های بیشتری نسبت به بازیکنان اصلی دارند. ما اصلا نگاه نمی‌کنیم آنها بازیکن مصدوم یا کرونایی دارند و امیدوارم بتوانیم فردا نتیجه خوبی مقابل استقلال کسب کنیم.

او درخصوص این که آیا برای بازی مصدومی دارند یا خیر گفت: متاسفانه در این چند هفته بازیکن ما مصدوم شدند و امروز در محل تمرین تکلیف آنها مشخص می‌شود. محمد ابراهیمی را هم قطعا در اختیار نخواهیم داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز