پدیده خراسان- پرسپولیس تهران

شاگردان یحیی به دنبال بازگشت به صدر

۱۴۰۰/۰۱/۱۳ - ۲۳:۰۳:۰۶
کد خبر: ۱۱۵۸۸۲۹
شاگردان یحیی به دنبال بازگشت به صدر
پرسپولیس در نوزدهمین بازی خود در لیگ بیستم در دیداری خارج از خانه برابر پدیده مشهد به میدان می رود و در تلاش است از اولین بازی خود در سال 1400 پیروزی دلچسب و مهمی را به دست بیاورد.

به گزارش برنا؛ شاگردان یحیی گل محمدی در حالی برای اولین بازی خود در سال جدید آماده می شوند که امیدوار هستند در این دیدار خارج از خانه با دست پر میدان را ترک کنند. سرخ پوشان با وجود این که سال 1399 را با پیروزی به پایان رساندند اما با تقاضل گل صدر را به سپاهان سپردند و حالا در تلاش هستند امانت مهمی را که به طور موقت به یکی از رقبای خود سپرده اند را پس بگیرند و به صدرنشینی خود در سال جدید نیز ادامه دهند.

پرسپولیسی ها امیدوار هستند در هفدهمین تقابل شان برابر تیم پدیده پیروزی های خود را دو رقمی کرده و با تکرار نتیجه خوبی که در بازی رفت برابر شاگردان مهدی رحمتی کسب کرده اند، با 3 امتیاز کامل از مشهد به تهران بازگردند.

سرخ ها در شرایطی برای دیدار برابر پدیده به مشهد سفر کرده اند که پیش بینی می شود در مقایسه با بازی آخر خود در این فصل از لیگ برتر که در تهران برابر نفت مسجد سلیمان داشتند با ترکیب متفاوتی پای به میدان بگذارند، این در حالی است که پرسپولیس در این بازی سیامک نعمتی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد، بازیکنی که در بازی اخیر سرخ ها در برابر نفت مسجد سلیمان با دریافت کارت قرمز اخراج شد تا غایب بزرگ پرسپولیس در بازی مقابل پدیده لقب بگیرد.

اگرچه سیامک در بازی اخیر سرخ ها به عنوان بازیکن جانشین به زمین فراخوانده شده بود اما در بازی های قبل در ترکیب اصلی پرسپولیس حضور داشت و جزو نفرات اصلی تیم محسوب می شود و با غیبت او در مشهد، ترکیب اصلی سرخ ها نیز دستخوش تغییر قرار خواهد گرفت.

حریف امروز پرسپولیس اگرچه با مشکلات عدیده ای روبرو است اما در تلاش است در بازی برابر شاگردان گل محمدی با دست پر زمین را ترک کند. پدیده در آخرین بازی شان در لیگ بیستم به مصاف صنعت نفت رفت و در آن دیدار به تساوی بدون گل رضایت داد تا بدین ترتیب با کسب 23 امتیاز در رده یازدهم قرار  بگیرد.

تقابل پرسپولیس و پدیده به جز جنگ امتیازی و جدولی دو تیم از جهات دیگری نیز جالب توجه است. علاوه بر تقابل پرسپولیسی ها با مهدی رحمتی سرمربی جوان این تیم، رویارویی کادر فنی پرسپولیس برابر تعدادی از شاگردان سابق شان می تواند نقطه عطف این دیدار باشد. این در حالی است که ستاره هایی از پرسپولیس از جمله میلاد سرلک و فرشاد فرجی نیز در این بازی روبروی تیم سابق خود به میدان می روند.

دیدار این 2 تیم در بازی رفت در حالی به پایان رسید که پرسپولیس با برتری قاطع 3 بر صفر موفق شد از سد حریف خود عبور کرده و پیروزی دلچسبی را دشت کند و حالا قرمزها با انگیزه تکرار پیروزی و پدیده ای ها به دنبال جبران مافات در بازی برگشت هستند. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز