محمد منصوری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس مثل بارسلونا است/ نباید پدیده را دست کم گرفت

۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۰۵:۱۵:۵۱
کد خبر: ۱۱۵۸۸۶۰
پرسپولیس مثل بارسلونا است/ نباید پدیده را دست کم گرفت
بازیکن اسبق پرسپولیس بر این باور است که فاصله بازیکنان نیمکت و اصلی پرسپولیس خیلی کم است و این موضوع می‌تواند برای کادر فنی پرسپولیس کمک بزرگی باشد.

محمد منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به وضعیت پرسپولیس در سال 1399 اظهار داشت: پرسپولیس نه تنها در سال 99 بلکه در 4-3 فصل اخیرش کم نوسان ترین و بهترین تیم ایران بوده و نتایج این تیم نشان می دهد توانسته شرایط فوق العاده ای را در فوتبال ایران و آسیا رقم بزند. این در حالی است که پرسپولیس این روند را در سال قبل هم داشت و در حالی که به لحاظ امتیازی با سپاهان شرایط مساوی داشت به خاطر تفاضل صدر را از دست داد اما اطمینان دارم روند خوب پرسپولیس در سالی که گذشت در سال جدید هم ادامه دار خواهد بود و تیم می تواند بازی های خوب و نتایج درخشان خود را همچنان ادامه دهد.

بازیکن اسبق پرسپولیس افزود: در کنار مسائل فنی و مدیریتی خوبی که در پرسپولیس حکمفرماست، عدم ورود حواشی به تیم باعث شده که پرسپولیس به ثبات خوبی برسد و مجموعه تیم با آرامش کامل به فوتبال بپردازد. ضمن این که باید به این موضوع اشاره کنم که فاصله بازیکنان نیمکت و اصلی پرسپولیس خیلی کم است و این موضوع می تواند برای کادر فنی کمک بزرگی باشد تا با استفاده از پتاسیل بالای نفراتش، حتی در زمانی که با محرومیت و مصدومیت های فوتبالی روبرو می شوند، به مشکل برنخورد.

منصوری درخصوص بازی پیش روی پرسپولیس برابر پدیده به خبرنگار برنا گفت: با وجود این که پدیده مدتی است با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند اما پرسپولیس نباید این تیم را به هیچ وجه دست کم بگیرد. پدیده با جدایی چند مهره اش و مشکلات مالی که دارد، در حال حاضر از شرایط خاصی برخوردار است اما با توجه به این که این دیدار بازی اول دو تیم در سال جدید محسوب می شود، بدون شک هر دو با انگیزه های ویژه ای پای در زمین می گذارند و پرسپولیس هم به خوبی به این موضوع واقف است که پدیده با وجود مشکلاتش برای این بازی انگیزه های زیادی دارد و بدون شک بازی مهمی پیش روی تیم گل محمدی است که امیدوارم در نهایت با پیروزی پرسپولیس به پایان برسد و این تیم بتواند در سال 1400 گام اول را در لیگ برتر محکم بردارد. این دیدار پس از تعطیلاتی طولانی برگزار می شود و می توان گفت با توجه به این موضوع نتیجه این بازی برای هر دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

هافبک سال‌های نه چندان دور پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس با جذب نفرات جدید و تقویت در نقل و انتقالات به شرایط خوبی رسیده است اما این موضوع را نباید فراموش کرد که فشار روانی را از روی مهره های جدید به خصوص چهره هایی مثل مغانلو و آل کثیر که پس از پایان محرومیتش به میدان بر می گردد، برداشت و اجازه نداد بار روانی این فشار به پرسپولیس و نفرات جدیدش ضربه بزند.

منصوری در پایان گفت: پرسپولیس در حال حاضر شرایطی مثل شرایط بارسا در زمان گواردیولا دارد و به یک هارمونی و شرایط فنی خوب رسیده و می تواند سال های سال با استفاده از روحیه جنگندگی که دارد، موفقیت های زیادی را به دست آورد. وجود کادر فنی خوب و بازیکنانی که اکثرا پتاسیل و توانایی بازی در چند پست را دارند، در کنار حمایت خوب مدیریت و هواداران مجموعه خوب و کاملی را برای پرسپولیس ایجاد کرده که حفظ این وحدت و ساختار می تواند همه ما را برای تکرار موفقیت های این تیم در جام های پیش رویش امیدوارتر از قبل کند. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز