برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک توکیو؛

نخستین اردوی تیم‌های ملی والیبال ساحلی در یک نگاه

۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۱:۰۲:۵۵
کد خبر: ۱۱۵۹۱۱۸
نخستین اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی والیبال ساحلی کشورمان از هفتم تا دوازدهم فروردین ماه در آق‌قلا برگزار شد.

به گزارش برنا، نخستین اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران برای حضور در مرحله نهایی مسابقات انتخابی المپیک توکیو و رقابت‌های قهرمانی آسیا، از هفتم تا دوازدهم فروردین در شهر آق‌قلا برگزار شد.

رحمان رئوفی، حامد میرزاعلی، بهمن سالمی، آرش وکیلی، عباس پورعسگری، جواد فیروزپور و علیرضا آقاجانی بازیکنان شرکت کننده در این مرحله از تمرینات بودند. عیسی سنگدوینی (سرپرست)، پرویز فرخی و آق محمد سلاق (مربیان)، عبدالخلیل سلجوقی (بدنساز) و حسینعلی سلاق (آنالیزور) بازیکنان را در این اردو همراهی کردند.

محور اصلی این اردو، تمرینات بدنسازی بود که با توجه به طبیعت و آب‌وهوای مناسب استان گلستان، این تمرینات به بهترین شکل ممکن برگزار شد.

رئیس کمیته ساحلی فدراسیون والیبال با ابراز رضایت از اردوی تیم‌های ملی ساحلی گفت: اردوی بسیار خوبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و کادر فنی به اهداف مد نظرش دست یافت.

توفیق کابلی تصریح کرد: بعد از اتمام این اردو، بازیکنان در اختیار تیم‌های باشگاهی خود هستند تا برای حضور در لیگ‌برتر ساحلی ۱۴۰۰ آماده شوند.

وی درباره حضور دوباره بهمن سالمی در اردوی تیم ملی ساحلی پس از غیبت در مرحله قبلی گفت: حضور نیافتن این بازیکن در اردوی قبلی، به دلیل مشکلات شخصی بود و پس از برطرف شدن آن، در سال جدید به جمع سایر ملی‌پوشان ملحق شد و به تمرینات آماده‌سازی خود پرداخت.

ملی‌پوشان والیبال ساحلی خود را برای حضور شایسته در رقابت‌های انتخابی المپیک آماده می‌کنند و مسابقات مرحله نهایی انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در قاره آسیا، از هفتم تا یازدهم تیرماه ۱۴۰۰ در کشور چین برگزار خواهد شد.

تیم‌های والیبال ساحلی ایران با کسب عنوان قهرمانی در منطقه آسیای مرکزی، سهمیه حضور در مرحله نهایی انتخابی المپیک را به دست آوردند و در این رقابت‌ها هشت کشور چین (دو سهمیه)، ایران، اندونزی، نیوزیلند، عمان، قطر و یک کشور دیگر که در مسابقات مرحله دوم انتخابی المپیک مشخص خواهد شد، حضور دارند.

فرمت مسابقات، بر اساس رقابت کشورها با هم است و در مجموع دو برد از سه مسابقه، تیم صعود کننده به المپیک را مشخص خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز