پدیده خراسان یک- پرسپولیس تهران یک

صدرنشینی موقت پرسپولیس/ زور یحیی به رحمتی نرسید

۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۷:۳۴:۳۹
کد خبر: ۱۱۵۹۳۹۸
صدرنشینی موقت پرسپولیس/ زور یحیی به رحمتی نرسید
دیدار تیم‌های پرسپولیس و پدیده با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش برنا؛ تیم های پدیده و پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال امروز در ورزشگاه امام رضا (ع) به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه تساوی یک- یک به پایان رسید تا امتیازات تقسیم شود.

2 تیم برای پیروزی پا به این دیدار گذاشتند. پرسپولیس برای رفتن به صدر جدول و فاصله گرفتن از رقبا به برد در این دیدار نیاز داشت. پدیده هم برای اینکه در جدول در منطقه امن قرار بگیرد و از انتهای جدول دور شود می خواست مقابل تیم سرمربی سابقش برنده باشد.

بازی با حملات پرسپولیس آغاز شد اما شاگردان سید مهدی رحمتی هم روی ضدحملات خطرهایی روی دروازه قرمزها ایجاد کردند. در دقیقه 19 ضد حمله بازیکنان پدیده با ضربه امین قاسمی‌نژاد نخستین موقعیت خطرناک این تیم را شکل داد که توپ در اختیار حامد لک قرار گرفت.

در دقیقه 26 هم ضربه سر کامیابی‌نیا روی ارسال شیری به شکلی بسیار خطرناک از کنار دروازه فراهانی به بیرون رفت. در دقیقه 34 نفوذ بازیکنان پرسپولیس به داخل محوطه جریمه پدیده با شوت محکم عالیشاه از روی خط شش قدم هدر رفت و ضربه این بازیکن با اختلاف زیاد از بالای دروازه راهی اوت شد.

در دقیقه 39 نفوذ کامیابی‌نیا و پاس در عرض این بازیکن را سعید آقایی به شکلی عجیب نتوانست از داخل محوطه شش قدم تبدیل به گل کند و پس از یک کش‌و‌قوس مدافعان پدیده این توپ را راهی کرنر کردند. در لحظات پایانی نیمه اول و برخلاف جریان بازی بازیکنان پدیده برخلاف جریان بازی روی یک ضدحمله توانستند توسط امین قاسمی‌نژاد دروازه پرسپولیس را باز کنند.

10

در نیمه دوم شاهد فوتبال زیبایی از هر دو تیم بودیم. پرسپولیس برای به ثمر رساندن گل تساوی تلاش می کرد و پدیده روی ضدحملات موقعیت هایی را به دست می آورد. دقیقه 69 در حالی که مدافعان شهرخودرو توپ را برگشت داده بودند، میلاد سرلک با شوتی تماشایی از داخل محوطه جریمه توپ را به گوشه دروازه فراهانی فرستاد بازی یک بر یک شود.

در ادامه بازی هم پرسپولیس موقعیت های زیادی برای زدن گل برتری داشت. در دقیقه 76 مهدی ترابی پشت ضربه ایستگاهی ایستاد و ضربه را به داخل چارچوب زد که این توپ گل نشد و فراهانی توپ را به کرنر فرستاد. دقیقه 79 شهریار مغانلو در موقعیت تک به تک قرار گرفت و ضربه خود را زد که توپ برگشت داده شد و در ادامه مهدی عبدی در شرایطی که دروازه بان در درون دروازه نبود، موقعیت را هدر داد. در دقیقه 82 ارسال از سمت چپ در تیر دو به شهریار مغانلو رسید اما ضربه این بازیکن به تیرک دروازه خورد و وارد دروازه نشد.

در نهایت هم این دیدار با نتیجه تساوی یک- یک به پایان رسید. پرسپولیس با این تساوی 38 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر به صدر رفت و پدیده هم 24 امتیازی شد و رده دهم رسید. 

داور: علی صفایی

کمک‌ها:  محمدرضا ابوالفضلی و امیرمحمد داودزاده

ترکیب پدیده:‌ میلاد فراهانی، علی نعمتی، محمد عرفان معصومی، مهرداد بایرامی، محمدعلی فرامرزی، رضا یزدان‌دوست، محمدرضا فلاحیان، یوسف وکیا، صادق صادقی (76- احمد الجبوری)، امیرحسین کریمی و امین قاسمی‌نژاد (3+90- علی طاهران).

سرمربی: سیدمهدی رحمتی

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی (88- محمد شریفی)، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا (66- احمد نورالهی)، مهدی ترابی، امید عالیشاه (84- وحید امیری)، احسان پهلوان (66- مهدی عبدی) و شهریار مغانلو (84- عیسی آل‌کثیر).

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

نظر شما