رئیس انجمن پارادوومیدانی:

اردوی متمرکز ملی‌پوشان را در کیش ادامه می‌دهیم

۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۱۰:۳۴:۳۰
کد خبر: ۱۱۵۹۶۴۶
اردوی متمرکز ملی‌پوشان را در کیش ادامه می‌دهیم
رئیس انجمن پارادوومیدانی از ادامه برگزاری اردوی متمرکز ملی‌پوشان در کیش تا رسیدن به شرایط مطلوب برای حضور موفق در پارالمپیک خبر داد.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین، بهمن رضایی، رئیس انجمن پارادوومیدانی اظهار داشت: در سال قبل پس از صدور مجوز از سوی ستاد عالی کرونا در ورزش، اردوهای متمرکز را آغاز کردیم و توانستیم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی دو مرحله رکوردگیری در تهران و جزیره کیش برگزار نماییم. تیم ملی نیز در پایان سال در رقابت‌های امارات حاضر شد.

او ادامه داد: خوشبختانه ملی‌پوشان در مسابقات فزاع رکوردهای خوبی را کسب کردند. امیدواریم که با نتایجی که در این رویداد ثبت شد، سهمیه‌های پارالمپیک تیم ملی افزایش پیدا کند.

رضایی افزود: با وجود بیماری کرونا در سال 1399 توانستیم برنامه‌های انجمن را اجرایی کنیم. من از عملکرد ملی‌پوشان و ورزشکاران در سال قبل رضایت دارم. امیدوارم در سال جدید نیز با تداوم حمایت فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک شاهد موفقیت تیم ملی در مسابقات مختلف باشیم.

رئیس انجمن عنوان کرد: امسال به دلیل برگزاری مسابقات پارالمپیک توکیو و بازی‌های پاراآسیایی جوانان بحرین برای تمام رشته‌های ورزشی حائز اهمیت است و ما هم از این موضوع مستثنی نیستیم. به همین منظور اردوهای متمرکز تیم ملی بزرگسالان را در جزیره کیش ادامه خواهیم داد تا ملی‌پوشان ما به آمادگی مطلوب برسند.

او تصریح کرد: همچنین قصد داریم با برگزاری رکوردگیری در رده جوانان و بررسی عملکرد ورزشکاران، نفرات برتر را به تیم ملی این رده دعوت کنیم تا با برپایی اردوهای متمرکز، برای بازی‌های پاراآسیایی 2022 آماده شویم.

رئیس انجمن در پایان ضمن تبریک آغاز سال جدید، گفت: از مسئولان فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک برای حمایت‌هایی که از انجمن و ورزشکاران داشتند تشکر و قدردانی می‌کنم.

نظر شما