ابراهیم اسدی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

فرصت‌سوزی مهاجمان فنی نیست/ تیم یحیی با روحیه به هند می‌رود

۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۰۸:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۵۹۹۷۳
فرصت‌سوزی مهاجمان فنی نیست/ تیم یحیی با روحیه به هند می‌رود
کاپیتان اسبق پرسپولیس تاکید کرد: پرسپولیس در بازی برابر پدیده اگر قدر نیمی از فرصت‌های مسلم گلزنی‌اش را می‌دانست بدون شک با پیروزی پرگلی زمین را ترک می کرد.

ابراهیم اسدی، کاپیتان اسبق پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص بازی پرسپولیس برابر پدیده اظهار داشت: پرسپولیس در این دیدار عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و می‌توانست با دقت و تمرکز بیشتر به برد برسد اما در بدترین زمان ممکن در این بازی دروازه‌اش را باز شده دید و همین موضوعی کمی در روند کاری بچه ها تاثیر گذاشت.

او افزود: 10 دقیقه پایانی نیمه اول و 10 دقیقه اول نیمه دوم در هر بازی دقایق طلایی و مهمی است که معمولا تیم‌هایی که دروازه‌شان در این زمان‌ها باز می‌شود به لحاظ روحی با شرایط ویژه‌ای روبرو می‌شوند. پرسپولیس در بازی برابر پدیده هم درست در دقیقه آخر نیمه اول گل خورد و در حالی که نیمه اول را به طور کامل در اختیار داشت بازنده به رختکن رفت، شاید اگر این گل در این زمان به ثمر نمی‌رسید شرایط پرسپولیس برای ثبت نتیجه‌ای بهتر در این دیدار مهیاتر می‌شد.

کاپیتان اسبق پرسپولیس تاکید کرد: بازی اخیر پرسپولیس، اولین بازی این تیم بعد از تعطیلات بود و این موضوع هم مزید برعلت شد تا شرایط در این دیدار برای بچه‌ها فراهم نباشد. به هرحال تاکید می کنم عملکرد کلی تیم در این بازی بد نبود، فقط نتیجه دلخواه برای پرسپولیس ثبت نشد.

اسدی درخصوص فرصت‌های گلزنی زیادی که در این دیدار توسط مهاجمان پرسپولیس از دست رفت،  گفت: به نظر من این موضوع بیشتر از مسائل روحی و روانی مهاجمان نشات می‌گیرد تا مسائل فنی. پرسپولیس مهاجمان خوب و گلزنی دارد اما من اعتقاد دارم یک مقدار مسائل روحی باید در آنها تقویت شود تا تمرکزشان بالاتر رفته و ضریب اشتباهات شان کاهش پیدا کند. در بازی برابر پدیده، پرسپولیس اگر قدر نیمی از فرصت‌های مسلم گلزنی‌اش را می‌دانست بدون شک با پیروزی پرگلی زمین را ترک می‌کرد. در حال حاضر با اضافه شدن مغانلو و ترابی در فصل نقل و انتقالات و پایان یافتن محرومیت آل‌کثیر، پرسپولیس به لحاظ نیرو و قدرت تهاجمی شرایط خوبی دارد و کادر فنی کاربلدی که بالای سر تیم وجود دارد، می‌تواند از این پتاسیل بالا به نحو احسن بهره ببرد.

هافبک سال‌های گذشته پرسپولیس درمورد بازی پیش‌روی این تیم برابر نساجی که قرار است قبل از اعزام کاروان سرخ‌ها برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا برگزار شود، گفت: پرسپولیس برای حضور پر روحیه در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا باید برابر نساجی مازندران به پیروزی برسد. درست است که نساجی در دو، سه هفته اخیر نتایج خوبی را کسب کرده و بردهای روحیه بخشی را به دست آورده اما بازی و کسب نتیجه خوب در ورزشگاه آزادی برابر پرسپولیس کار هر تیمی نیست. شاید نساجی مثل اکثر تیم‌ها برابر پرسپولیس رو به بازی بسته و تدافعی بیاورد اما بدون شک با حربه‌هایی که کادر فنی پرسپولیس برای مبارزه با این تاکتیک می‌اندیشد، می‌تواند پیروزی دیگری در کارنامه تیم گل‌محمدی به ثبت برسد تا بچه‌ها با روحیه فوق‌العاده برای کسب بهترین نتایج ممکن در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا به هند بروند. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز