محمد کیهان در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

دیوار جودو بلند است/ تیم ایران می‌تواند در مسابقات نتایج خوبی بگیرد

۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۶۰۴۴۶
دیوار جودو بلند است/ تیم ایران می‌تواند در مسابقات نتایج خوبی بگیرد
پیشکسوت جودو گفت: ناامید نیستم و فکر می‌کنم می‌توانیم در مسابقات آسیایی نمایش خوبی را ارائه بدهیم.

به گزارش برنا؛ رقابت‌های جودو قهرمانی آسیا در حالی از امروز به میزبانی قرقیزستان و با حضور جودوکارانی از 32 کشور آغاز خواهد شد که تیم ملی جودو ایران با ترکیبی از نوجوانان، جوانان و بزرگسالان راهی این رقابت‌ها شده است.

محمد کیهان، پیشکسوت جودو، درباره تیم اعزامی به این مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: از آنجایی که شرایط کرونا اجازه نمی‌داد فدراسیون از ما دعوت نکرد که در اردوها و کنار تیم باشیم. بنابراین به شخصه اطلاع دقیقی ندارم چه جودوکارانی به این مسابقات اعزام شدند. البته شنیدم بریمانلو هم در لیست است که این اتفاق خوبی است.

او ادامه داد: بریمانلو بازیکن میدان دیده‌ای است. این مسابقات هم چندان رقابت دشواری به حساب نمی‌آید که بخواهیم بگوئیم نمی‌توانند نتیجه بگیرند. به هر جهت هم کادر فنی و هم برخی از بازیکنان شناخت نسبی به تیم‌های آسیایی دارند و این مسئله کمی کار را آسان‌تر می‌کند اما در کنارش ما مدتی هم تعلیق بودیم که هم از نظر فنی باعث افت می‌شود و هم از نظر روحی باید شاهد افت جودوکاران باشیم. با این حال من خیلی ناامید نیستم و فکر می‌کنم می‌توانیم نمایش خوبی را ارائه بدهیم.

کیهان در پایان گفت: وضعیت جودو با سایر رشته های رزمی فرق دارد. کار ما بسیار سخت‌تر است چون طبق آمار 280 عضو جهانی داریم، این در حالی که سایر رشته‌ها تقریبا 20 یا 25 عضو جهانی در مسابقات دارند. با این اوصاف دیوار جودو بسیار بلندتر است و نیاز به حمایت بیشتری دارد. ما اگر به دنبال موفقیت هستیم باید از مربیان خارجی خوب بهره بگیریم و از پتانسیل‌های داخلی هم استفاده کنیم. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز