حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

تعطیلی لیگ تصمیم درستی نیست/ پرسپولیس باز هم می‌تواند یک پای فینال باشد/ ساختار تهاجمی تیم گل‌محمدی کمبودی ندارد

۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۶۱۶۷۸
تعطیلی لیگ تصمیم درستی نیست/ پرسپولیس باز هم می‌تواند یک پای فینال باشد/ ساختار تهاجمی تیم گل‌محمدی کمبودی ندارد
پیشکسوت پرسپولیس گفت: فراز و نشیب برای تیم‌ها در طول یک فصل امری طبیعی است و فکر می‌کنم این موضوع نمی‌تواند برای قرمزها ادامه‌دار باشد.

حمید درخشان، بازیکن و سرمربی اسبق تیم پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا  با اشاره به شرایط پرسپولیس اظهار داشت: به اعتقاد من پرسپولیس این روزها به لحاظ فوتبالی نمایش خوبی را از خود ارائه می دهد و در بازی هایش نشان داده از نظر تاکتیکی و فوتبالی شرایط خوبی برخوردار است. اگرچه این نمایش در بازی با پدیده هم برای پرسپولیس تکرار شد اما بدشانسی و بی دقتی مزید بر علت شد که پرسپولیس در آن دیدار نتواند به امتیازات کامل دست پیدا کند.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد: اگرچه 2 امتیاز بازی اخیر برای پرسپولیس خیلی مهم بود اما هنوز اتفاق خاصی رخ نداده و امکان جبران برای تیم گل‌محمدی وجود دارد. تا پایان فصل بازی‌های زیادی باقی مانده و بدون شک رقبا هم امتیازاتی را از دست خواهند داد اما پرسپولیس باید مراقب باشد به امتیاز از دست دادن عادت نکنند. البته باید به این موضوع تاکید کنم که فراز و نشیب برای تیم‌ها در طول یک فصل امری طببیعی است و فکر می‌کنم این موضوع نمی‌تواند برای پرسپولیس ادامه‌دار باشد و اعضای تیم با توجه به اهمیت امتیازات بازی‌های باقی مانده و اشراف کامل به شرایط می‌توانند به‌زودی به روزهای اوج خود باز گردند.

سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: مهمترین موضوعی که باید به آن توجه شود این است که پرسپولیسی ها به خصوص عناصر تهاجمی تیم باید در زدن ضربات نهایی در مقابل دروازه حریفان دقت بیشتری را داشته باشند. پرسپولیس با اضافه شدن نفراتی مثل ترابی و مغانلو و پایان محرومیت عیسی آل‌کثیر در خط حمله کمبود خاصی را احساس نمی‌کند. به اعتقاد من هماهنگی بیشتر این نفرات می تواند به زودی معضل فرصت سوزی‌ها را پایان دهد. ادامه این مشکل برای پرسپولیس اصلا به سود این تیم نیست. پرسپولیس به زودی در آسیا باید برابر حریفان آسیایی اش به میدان برود و باید اشتباهات و بی دقتی هایش را در مقابل دروازه این تیم ها به حداقل برساند چرا که اگر این مشکل خیلی زود برطرف نشود این احتمال وجود دارد این تیم در بازی های پیش روی خود به ویژه بازی هایش در لیگ قهرمانان آسیا با چالش هایی مواجه شود.

درخشان در مورد اوج‌گیری دوباره کرونا و مطرح شدن بحث تعطیلی احتمالی ادامه بازی‌های لیگ برتر تا مساعد شدن شرایط گفت: به نظر من ادامه بازی‌ها با سخت‌گیری بیشتر در اجرای پروتکل‌های بهداشتی بهترین راه است و تعطیلی بازی ها و تعویق آن بدترین راه. برگزاری بازی ها باید با سخت گیری‌های بیشتر در دستور کار قرار بگیرد نه این که بخواهیم بازی ها را ولو به صورت موقت به تاخیر بیاندازیم.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: تیم گل محمدی مسیر قهرمانی را درست طی می کند و 2 امتیاز فاصله با سپاهان برای این تیم قابل جبران است، ضمن اینکه این تیم به عنوان یکی از 2 فینالیست فصل قبل لیگ قهرمانان باید برای تکرار فینالیست شدن و شکستن طلسم در کسب قهرمانی در آسیا، بازی های خود در لیگ قهرمانان را با قدرت آغاز کند. موفقیت پرسپولیس در مرحله اول حتمی است و اینکه این تیم بتواند تا فینال به مسیر خود ادامه دهد، اصلا دور از دسترس و غیرممکن نخواهد بود. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز