قرارداد میلیچ آماده تمدید است؛

خلیل‌زاده: اختلافی در هیات مدیره نداریم

۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۴:۵۳:۱۵
کد خبر: ۱۱۶۲۰۶۰
خلیل‌زاده: اختلافی در هیات مدیره نداریم
رییس هیات مدیره باشگاه استقلال تهران با بیان اینکه هیچ اختلافی در هیات مدیره وجود ندارد، گفت:‌ احمد مددی با قدرت به کار خود به‌عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه می‌دهد.

به گزارش برنا، اسماعیل خلیل‌زاده امروز پس از حضور در باشگاه استقلال به خبرنگاران گفت: بهتر است مدیرعامل باشگاه در خصوص مفاد جلسه صحبت کند.

او ادامه داد: بحث تمدید قرارداد هرویه میلیچ بود و مذاکرات به جایی رسید که اکنون قرارداد در آستانه امضا و تمدید است. چند بازیکن دیگر هم در باشگاه حضور پیدا کردند و صحبت‌های لازم انجام و مشکلات برطرف شد.

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص تامین هزینه‌های سفر به عربستان عنوان کرد: حتما هزینه تامین شده که کاروان استقلال اعزام خواهد شد.

او در مورد اینکه گفته می‌شود استقلال با کاروانی 60 نفره راهی عربستان می‌شود توضیح داد: تعداد نفرات در شورای برون مرزی وزارت تایید می‌شود و علاوه بر اعضای تیم، نفراتی را اعزام می کنیم که برای تیم مفید باشند.

خلیل زاده در پاسخ به سوالی مبنی بر وجود اختلاف در هیات مدیره استقلال گفت: دوباره در آستانه لیگ قهرمانان، شایعات شروع شد. مددی با قدرت به کارش به‌عنوان مدیرعامل باشگاه ادامه می‌دهد و هیچ اختلاف و مشکلی وجود ندارد.

استقلال ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اسیا با الاهلی عربستان، الدحیل قطر و الشرطه عراق دیدار می‌کند. بازی‌های گروه C به میزبانی عربستان برگزار خواهد شد.

نظر شما