پرسپولیس تهران ۲- نساجی مازندران صفر

پیروزی قرمزها در شب گلزنی آل‌کثیر/ پرسپولیس با صدرنشینی به استقبال لیگ قهرمانان آسیا رفت

۱۴۰۰/۰۱/۱۹ - ۱۹:۴۷:۰۳
کد خبر: ۱۱۶۲۱۲۱
پیروزی قرمزها در شب گلزنی آل‌کثیر/ پرسپولیس با صدرنشینی به استقبال لیگ قهرمانان آسیا رفت
تیم فوتبال پرسپولیس تهران برابر نساجی مازندران به پیروزی دست پیدا کرد.

به گزارش برنا؛ در آغاز هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، تیم پرسپولیس تهران از ساعت 18:50 در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی مازندران بود که این دیدار با برتری 2 بر صفر پرسپولیس به پایان رسید تا قرمزهای پایتخت 41 امتیازی شوند و با یک بازی بیشتر نسبت به سپاهان اصفهان موقتا به صدر جدول صعود کنند.

در 15 دقیقه نخست این دیدار، پرسپولیس بازی را هجومی آغاز کرد و در همان لحظات ابتدایی می‌توانست توسط وحید امیری به گل برسد اما این بازیکن نتوانست از فرصت به دست آمده استفاده کند. با این حال حملات پرسپولیس ادامه داشت تا اینکه این تیم پشت محوطه جریمه نساجی صاحب یک ضربه ایستگاهی شد. در ادامه در دقیقه 9 روی این ضربه ایستگاهی مهدی ترابی توپ را روی دروازه ارسال کرد و در ادامه پس از برخورد با نوک پای محمدحسین کنعانی‌زادگان وارد دروازه نساجی شد. در دقیقه 23 شهریار مغانلو پشت محوطه جریمه نساجی به توپ رسید و با ورود به محوطه جریمه با یک شوت پای راست دروازه را هدف قرار داد اما ضربه این بازیکن پس از برخورد به یکی از مدافعان راهی کرنر شد. دقیقه 29 با استفاده از یک ضربه کرنر، ترابی توپ را روی دروازه ارسال کرد و فرصت خوبی برای مغانلو ایجاد شد اما ضربه سر این بازیکن راهی به دروازه پیدا نکرد. در دقیقه 34 روی پاس احمد نورالهی،‌ توپ درون محوطه جریمه نساجی به مغانلو رسید اما شوت این بازیکن به اوت رفت. در ادامه هم اتفاق خاصی رخ نداد تا نیمه نخست با برتری پرسپولیس به پایان برسد.

501

در شروع نیمه دوم تیم میهمان چهره هجومی‌تری به‌خود گرفت. مهمترین موقعیت نساجی در دقایق ابتدایی نیمه دوم توسط حسن نجفی خلق شد اما شوت محکم این بازیکن راهی به دروازه سرخ‌پوشان نداشت. در دقیقه 49 بار دیگر شهریار مغانلو صاحب موقعیت گلزنی شد که شوت او از زاویه بسته به بیرون رفت. یک دقیقه بعد بار دیگر پرسپولیس اینبار توسط سرلک صاحب موقعیت شد که در موقعیتی تک به تک موقعیت گلزنی را به هدر داد. در دقیقه 53 نساجی در موقعیتی خوبی صاحب ضربه ایستگاهی شد اما ضربه ایوب کلانتری پس از برخورد به دیوار دفاعی به کرنر رفت. پیروانی به خاطر اعتراض از داور کارت گرفت. رضا دهقانی مهاجم نساجی هم با اخطار داور در این نیمه جریمه شد. در دقیقه 60 ضربه بغل پای ترابی از فاصله دور به شکل خطرناک به بیرون رفت. یک دقیقه بعد ترابی بار دیگر در صحنه‌ای مشابه می‌توانست دروازه نساجی را باز کند که اینبار سنگربان تیم قائمشهری مانع گلزنی فروپاشی دروازه‌اش شد.

ساکت الهامی به دلیل اعتراض زیاد با دریافت کارت زرد دوم از نیمکت تیمش اخراج شد. نساجی هم چندین موقعیت نصفه و نیمه برای دقایقی روی دروازه پرسپولیس ایجاد کرد که هیچ یک از آنها ثمری نداشت. دقیقه 77 پرسپولیس در موقعیت گل خوب قرار گرفت که این حمله ثمری نداشت و توپ به شکل خطرناک به بیرون رفت. در دقیقه 82 نساجی توسط دهقانی به داخل محوطه جریمه نفوذ کرد اما این موقعیت نیز حاصلی نداشت. در دقیقه 90 این بازی پرسپولیس روی یک ضدحمله صاحب موقعیت گلزنی شد که امید عالیشاه در موقعیتی تک به تک به عیسی آل‌کثیر پاس داد تا او اولین گلش را در لیگ برای پرسپولیس به ثمر برساند. این دیدار در نهای با برتری دو بر صفر سرخ‌پوشان به اتمام رسید. با این نتیجه پرسپولیس 41 امتیازی شد و با یک امتیاز بیشتر نسبت به سپاهان به صدر جدول بازگشت و به استقبال فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا رفت. نساجی هم با 16 امتیاز در رده 15 جدول ماند.

داور: محمدحسین زاهدی‌فر

کمک‌ها: سعید قاسمی و صادق رستمی

کارت زرد: حامد شیری و ساکت الهامی (سرمربی) احسان قهاری، رضا دهقانی از نساجی، حامد لک و افشین پیروانی (مدیر تیم) از پرسپولیس

کارت قرمز: ساکت الهامی (سرمربی) نساجی دقیقه 68

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیدجلال حسینی، سیامک نعمتی، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نورالهی، مهدی ترابی (80- امید عالیشاه)، احسان پهلوان، وحید امیری (68- عیسی‌ آل‌کثیر) و شهریار مغانلو (86- کمال کامیابی‌نیا).

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب نساجی: سعید جلالی‌راد، حامد شیری، مجتبی بیژن، حسن نجفی، سعید بیگی، اکبر صادقی، ایوب کلانتری، علی داوران (39- احسان قهاری)، فرزاد زامهران (55- رضا دهقانی)، کریم اسلامی (80- علی زارعی) و علی آل‌کثیر (80- سجاد آقایی).

سرمربی: ساکت الهامی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز