شیث رضایی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

همه از اسم پرسپولیس می‌ترسند/ این تیم یک مشکل دارد که آن هم حل شدنی است/ غرور در تیم گل‌محمدی جایی ندارد

۱۴۰۰/۰۱/۲۰ - ۰۵:۵۹:۲۴
کد خبر: ۱۱۶۲۱۸۷
همه از اسم پرسپولیس می‌ترسند/ این تیم یک مشکل دارد که آن هم حل شدنی است/ غرور در تیم گل‌محمدی جایی ندارد
مدافع اسبق پرسپولیس گفت: سیدجلال با رهبری خوب خود در خط دفاع، بهترین عملکرد را دارد و بقیه مدافعان هم در کنار سید فوق‌العاده هستند. تعداد گل‌های خورده پرسپولیس پس از 20 بازی نشان می دهد، ساختار دفاعی این تیم جای هیچ بحثی را باقی نمی‌گذارد.

 شیث رضایی، بازیکن اسبق تیم پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به پیروزی اخیر پرسپولیس برابر نساجی مازندران اظهار داشت: بازی برای پرسپولیس از حساسیت بالایی برخوردار بود، ضمن این که نساجی هم با توجه شرایطی که در جدول داشت و نتایج اخیری که کسب کرده بود، با انگیزه بالایی برابر پرسپولیس به میدان آمد اما بچه‌ها با وجود این که باز هم فرصت‌های گلزنی زیادی را از دست دادند اما با بازی حساب شده‌ای که از خود به نمایش گذاشتند، موفق شدند پیروزی ارزشمندی را کسب کرده و با روحیه فوق‌العاده‌ای برای سفر به هند آماده شوند.

مدافع اسبق پرسپولیس در مورد فرصت‌های ایده‌آلی که مهاجمان سرخ پوش در این دیدار از دست دادند، تاکید کرد: این موضوع کمی نگران کننده است اما به اعتقاد من این موضوع، مسئله بغرنجی نیست و به زودی این مشکل مرتفع می‌شود. به نظر من باید به مغانلو و آل‌کثیر  فرصت داد تا در ترکیب پرسپولیس جا بیفتند. البته گلزنی مدافعان و هافبک‌های پرسپولیس اتفاق خوبی است که باید آن را به فال نیک گرفت.

شیث در ادامه در خصوص شرایط خط دفاع پرسپولیس تصریح کرد: سیدجلال با رهبری خوب خود در خط دفاع، بهترین عملکرد را دارد و بقیه مدافعان هم در کنار سید فوق‌العاده هستند. تعداد گل‌های خورده پرسپولیس پس از 20 بازی نشان می‌دهد، ساختار دفاعی این تیم جای هیچ بحثی را باقی نمی‌گذارد.

 او آینده پرسپولیس را روشن ارزیابی کرد و در این مورد ادامه داد: بازی‌های باقی مانده به خصوص بازی‌های رودرروی 3 تیم بالای جدولی از حساسیت زیادی برخوردار کرد؛ ضمن این که باید بگویم ما  10 بازی فینال‌گونه را در پیش داریم و قهرمانی در دست خودمان است و  امیدواریم در نهایت پنجمین قهرمانی متوالی که شایسته پرسپولیس است را به دست آوردیم.

کاپیتان اسبق پرسپولیس با اشاره به این که سرخ‌پوشان با صدرنشینی و قهرمانی بیگانه نیست، پیش‌بینی‌اش را از آینده این تیم در لیگ قهرمانان آسیا این‌گونه مطرح کرد و گفت: بدون شک تمام آسیا از ما می‌ترسند. ما دوبار حضور در فینال  را تجربه کردیم و حتی از اسم پرسپولیس هم هراس دارند. این در حالی است که با کادر فنی فوق‌العاده‌ای که در پرسپولیس فعالیت دارد، غرور در پرسپولیس جایی ندارد و من اطمینان دارم این فصل هم نتایج خوبی را در آسیا رقم خواهیم زد. 3/5

نظر شما