معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی:

اقدامات توسعه‌ای در حوزه ورزش همگانی، امری ملی و برگشت ناپذیر است

۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۷:۱۶:۳۴
کد خبر: ۱۱۶۲۹۴۳
اقدامات توسعه‌ای در حوزه ورزش همگانی، امری ملی و برگشت ناپذیر است
سید عبدالحمید احمدی امروز در بازدید از فدراسیون ورزش های همگانی؛ مسیر طی شده برای ترغیب عموم مردم به ورزش را اقدامی ملی بر اساس برنامه و برگشت ناپذیر توصیف کرد.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های همگانی؛ معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با حضور در محل فدراسیون ورزش های همگانی از دستاوردهای این فدراسیون در سال ۹۹ و تلاش مجموعه مدیریتی آن تمجید کرد و افزود: خوشبختانه فدراسیون ورزش های همگانی جایگاه واقعی خود را در راهبری ورزش همگانی کشور به عنوان یک فدراسیون راهبردی پیدا کرد و این مسیر به اعتقاد من برگشت ناپذیر است و در آینده نیز تقویت خواهد شد.

احمدی افزود: در زمینه حمایت بودجه ای از فدراسیون ورزش های همگانی در حال تدوین تفاهم نامه هایی هستیم که از این پس ابلاغ اعتبارات به ادارات کل ورزش و جوانان استان ها بر اساس تفاهم‌نامه باشد و این موضوع زمینه برای اجرای پروژه های ملی فدراسیون ورزش های همگانی را در سال جاری فراهم خواهد کرد.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در ادامه اظهار داشت: توفیق فدراسیون در خلق یک الگو و ادبیات بومی مبتنی بر بازاریابی اجتماعی است و همین ادبیات است که باعث جلب مشارکت دستگاه ها و نهادهای مرتبط با ورزش همگانی بویژه شهرداری ها را فراهم نمود.

احمدی در خاتمه بر ضرورت تدوم تلاش های فدراسیون و هیأت های ورزش همگانی در سال ۱۴۰۰ تأکید کرد و گفت: به آینده ورزش همگانی امیدوارم و نیروهایی در این فدراسیون مشغول به کار هستند که می توانند مسیر توسعه ورزش همگانی کشور را در آینده تضمین کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز