هفته بیستم لیگ برتر فوتبال؛

قلعه‌نویی از تارتار انتقام می‌گیرد؟/ شام آخر آقای نارنجی!

۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۱۶۲۹۸۰
قلعه‌نویی از تارتار انتقام می‌گیرد؟/ شام آخر آقای نارنجی!
بازی‌های هفته بیستم لیگ برتر فوتبال امروز با انجام دو دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش برنا؛ در ادامه برنامه های لیگ بیستم در هفته بیستم عصر امروز شاهد جدال های ویژه ای در تهران و رفسنجان خواهیم بود، دیدارهایی که از جذابیت هایی برخوردار است.

پیکان تهران - گل گهر سیرجان

قلعه‌نویی از تارتار انتقام می‌گیرد؟!

شاگردان مهدی تارتار در دیداری خانگی پذیرای گل گهری ها هستند. پیکان که در هفته قبل در استادیوم آزادی به یک امتیاز ارزشمند مقابل استقلال دست پیدا کرد، در دیدار خانگی مقابل گل گهر به میدان می رود.

در آن سوی میدان گل گهر با هت‌تریک مهاجم پرسپولیسی اش موفق شد با برتری 3 بر صفر پیروزی قاطعی را برابر ماشین سازان به دست آورد.

در چنین شرایطی تقابل پیکان برابر گل گهر سیرجان از جذابیت های ویژه ای برخوردار است. شاگردان تارتار در بازی رفت موفق شدند در سیرجان، گل گهر را شکست داده و با پیروزی ارزشمندی به تهران بازگردند و این موضوع انگیزه های گل گهری ها را برای جبران مافات بیشتر می کند.

رویارویی مهدی تارتار پرسپولیسی در برابر امیر قلعه نویی که سبقه استقلالی دارد، می تواند یکی از نکات جالب برای این بازی باشد.

مس رفسنجان - سایپا تهران

آخرین فرصت‌ها به صادقی؟

در بازی بعدی امروز در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر، مسی ها در دیداری خانگی روبروی سایپا به میدان می روند. شاگردان محمد ربیعی در حالی در این دیدار خانگی به میدان می روند که این تیم در هفته قبل در تقابل برابر تراکتور در تبریز، به تساوی بدون گل دست پیدا کرد تا با یک امتیاز به خانه بازگشته و نتایج خوب خود را ادامه دهد.

این در شرایطی است که سایپایی ها در آخرین بازی خود در لیگ بیستم هفته پیش با وجود تلاش فراوان برابر سپاهان توفیقی به دست نیاورند و با شکست یک بر صفر مقابل شاگردان محرم نویدکیا، نتوانستند امتیازی را از این بازی کسب کنند.

مس که هفته قبل یقه یکی از مدعیان بالای جدولی را گرفت حالا امیدوار است برابر ساپیا هم نتیجه درخوری را کسب کرده و به نتایج خوب خود در بازی های اخیرش ادامه دهد.

این در حالی است که از گوشه و کنار زمزمه هایی درخصوص آخرین فرصت های مدیران سایپا به ابراهیم صادقی به گوش می رسد و این مربی جوان باید در ادامه فصل هرچه در چنته دارد برای تیمش رو کند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز