فولاد ایران ۴- العین امارات صفر

قدرت‌نمایی فولاد مقابل العین/ مربع نمایندگان ایران تکمیل شد

۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۲۱:۱۱:۳۳
کد خبر: ۱۱۶۲۹۹۸
قدرت‌نمایی فولاد مقابل العین/ مربع نمایندگان ایران تکمیل شد
تیم فوتبال فولاد ایران با شکست العین امارات راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش برنا؛ دیدار تیم‌های فولاد ایران و العین امارات در قالب مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:20 دقیقه در ورزشگاه بن فهد ریاض برگزار شد که این دیدار با برتری 4 بر صفر فولادی‌ها به پایان رسید تا شاگردان جواد نکونام با بردی قاطعانه راهی دور گروهی مسابقات شوند.

در دقیقه 5 سانتر فرشاد احمدزاده به شکل خطرناکی توسط مدافعان العین به کرنر فرستاده شد. در دقیقه 23 ضربه سر مهران موسوی روی پرتاب اوت بلند محمد آبشک در دستان دروازبان العین جای گرفت. در دقیقه 33 خطرناک ترین موقعیت نیمه اول رقم خورد، جایی که پاس پاتوسی به حردانی رسید و شوت او با واکنش عیسی به کرنر رفت. در ادامه ضربه سر مهران درخشان مهر روی سانتر پاتوسی از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 41 پاس فرشاد احمدزاده به حردانی و ضربه زمینی او در گوشه دروازه خالد عیسی جای گرفت تا شاگردان نکونام با یک گل از حریف‌شان پیش بیفتند و این نیمه را با همین نتیجه به پایان برسانند.

400

در نیمه دوم و در دقیقه 48 سانتر پاتوسی از روی نقطه کرنر با ضربه سر لوسیانو پریرا وارد دروازه العین شد تا فولادی‌ها اختلاف را به 2 گل برسانند. دقیقه 50 ضربه سر کایو مهاجم العینی‌ها با اختلاف اندک از کنار دروازه فروزان به بیرون رفت. دقیقه 54 نفوذ انصاری و شوت او به پاتوسی رسید و ضربه هافبک آفریقایی فولادی‌ها وارد دروازه العین شد تا شاگردان نکونام با سه گل از حریف پیش بیفتند. در دقیقه 64 شوت محمد البلوشی با برخورد به دیگر بازیکن العین از کنار دروازه فولاد به شکل خطرناکی به بیرون رفت. در دقیقه 65 سانتر پاتوسی در آستانه ورود به دروازه العین توسط خالد عیسی به کرنر رفت. در دقیقه 71 محسن فروزان از ناحیه آرنج احساس ناراحتی کرد و بازی لحظاتی متوقف شد.

در دقیقه 74 صالح حردانی به دلیل مصدومیت از زمین بازی خارج شد. در دقیقه 80 محسن فروزان شوت مهاجم العین در محوطه جریمه را دفع کرد و به کرنر فرستاد. در دقیقه 86 لوسیانو پریرا با دروازبان العین تک به تک شد و توپ را وارد دروازه این تیم اماراتی کرد تا فولادی‌ها چهارمین گل خود را به ثمر برسانند. در ادامه حملات العینی‌ها برای جبران گل‌های خورده بی نتیجه بود تا این دیدار در نهایت با برتری چهار گله شاگردان نکونام به پایان برسد. فولاد با این پیروزی به گروه D رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و در اولین دیدار خود 25 فروردین باید به مصاف السد قطر و شاگردان ژاوی برود.

دیدار پلی آف صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا (گروه 4)

ساعت 20:20

ورزشگاه: پرنس فیصل بن فهد شهر ریاض/ بدون تماشاگر

گروه داوری: داور: کریشانسا دیلان (سریلانکا) – کمک ها: هماسونگا و دون‌سانجیو (سریلانکا) - داور چهارم: عمر مبارک (عمان) – ناظر بازی: بشیر خالک (لبنان) – ناظر داوری: محمد الهجار (سوریه)

ترکیب فولاد ایران: محسن فروزان، صالح حردانی (از دقیقه 78 حسین ابراهیمی)، مهران موسوی، عارف آغاسی، مهران درخشان مهر، زبیر نیک نفس، محمد آبشک (از دقیقه 69 احمد عبدالله زاده)، آیاندا پاتوسی (از دقیقه 78 صابر حردانی)، فرشاد احمدزاده (از دقیقه 78 مجتبی نجاریان)، ساسان انصاری، لوسیانو پریرا.

سرمربی: جواد نکونام

ترکیب العین امارات: خالد عیسی، یحیی نادر، کایو کانیدو (از دقیقه 72 عیسی خلفان)، لابا کودجو، بندرالاحبابی، ایریک ماندیز، خالد البلوشی (از دقیقه 66 احمد برمان)، مهند سالم، تسوکاسا شیوتانی، سعید جمعه و محمد عباس (از دقیقه 66 ناصر الشکیلی)

سرمربی: پدرو امانوئل

نظر شما