مینا بارانی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری برنا:

صدرنشینی در لیگ برتر اهمیتی ندارد/ برخی مشکلات همیشگی است

۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۰۵:۱۶:۲۶
کد خبر: ۱۱۶۳۰۰۳
صدرنشینی در لیگ برتر اهمیتی ندارد/ برخی مشکلات همیشگی است
سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: صدرنشینی در لیگ اهمیتی ندارد و برخی مشکلات همیشگی است.

به گزارش برنا؛ هفته دوازدهم لیگ ‌برتر فوتسال زنان روز جمعه با برگزاری 6 دیدار به پایان رسید. در گروه اول این مسابقات ملی حفاری اهواز مقابل شهروند ساری به میدان رفت و با چهار گل پیروز شد.

مینا بارانی، سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری درباره این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: بازی خوبی بود با اینکه دو تا بازیکن اصلی خودمان را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتیم موفق شدیم با استفاده از بازیکنان ذخیره به پیروزی برسیم. فاطمه پاپی که به تازگی از بند مصدومیت رها شده در این دیدار در تایم کوتاهی برای ما بازی کرد که در کسب این نتیجه بی اثر نبود. در مجموع بازی خوبی انجام دادیم و نتیجه رضایت بخشی را کسب کردیم.

او با اشاره به صدرنشینی ملی‌حفاری در هفته دوازدهم رقابت‌های سوپرلیگ بانوان گفت: صدرنشینی در لیگ برایمان اهمیتی ندارد. هفته قبل سایپا استراحت داشت و با پیروزی مقابل نماینده ساری به صدر جدول رسیدیم. آنچه که مهم است حضور قدرتمندانه در پلی آف است، مرحله‌ای که هر تیمی در آن حاضر می‌شود یعنی جزو پدیده‌های لیگ است. 

بارانی با اشاره به بلاتکلیفی فوتبال و فوتسال بانوان گفت: اینکه امسال لیگ برگزار شد اقدام خوبی بود و به نظرم با وجود همه کم و کاستی‌ها همین که برگزار شد خوب بود‌ اما یکسری مشکلات در بخش بانوان است که همیشه بوده و خواهد بود و حتی با تغییرات کلان هم فرقی نمی‌کند. 3

نظر شما