پروتکل‌ها در عربستان به خوبی رعایت می‌شود؛

آذری: در آمادگی کامل هستیم

۱۴۰۰/۰۱/۲۲ - ۱۴:۲۵:۳۹
کد خبر: ۱۱۶۳۴۲۳
آذری: در آمادگی کامل هستیم
مدیرعامل فولاد خوزستان گفت: پروتکل‌های بهداشتی در کشور عربستان به خوبی رعایت می‌شود.

به گزارش برنا، سعید آذری درباره آخرین وضعیت تیم فولاد خوزستان در مرحله پلی آف گفت: تیم در عربستان تمرینات بسیار خوبی را پشت سرگذاشته است و تمرینات آمادگی جسمانی تاکتیکی و تکنیکی و چند جلسه تمرینات داخل زمین داشته است و در حال حاضر تیم از نظر فیزیکی کاملا آماده است.

وی افزود: میزبانی کشور عربستان از لحظه ورود به کشور تا تمرینات بسیار خوب بود و AFC و مسئولان فوتبال عربستان همکاری مناسبی با تیم فولاد خوزستان داشته‌اند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان این که پروتکل‌های بهداشتی در کشور عربستان به خوبی رعایت می‌شود، عنوان کرد: تردد اعضای تیم از هتل تا محل تمرین، از اتوبان است، فاصله گذاری اجتماعی رعایت می‌شود، همه ماسک می‌زنند و نرم افزاری بر روی گوشی تلفن همراهشان نصب است که با وارد شدن بارکد، تمام مشخصات بهداشتی و پزشکی، تزریق واکسن و... نمایش داده می‌شود.

آذری ادامه داد: خوشبختانه در دو مرحله تست کووید 19 که برای اعضای تیم گرفته شده است، که نتیجه آن برای همه اعضا منفی بوده است. تیم در ایزوله کامل است و مسائل مربوط به شیوع و گسترش ویروس به خوبی رعایت می‌شود.

او درباره زمان بازگشت تیم فولاد به کشور گفت: با پیروزی بر العین، تیم فولاد برای بازی‌های دور گروهی ماندنی شد و در تاریخ 7 اردیبهشت به کشور بازمی گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز