فراز فاطمی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

تجربه حضور مجیدی در امارات به کمک استقلال می‌آید/ سرخابی‌ها از گروهشان صعود می‌کنند

۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۱۶۳۴۹۶
تجربه حضور مجیدی در امارات به کمک استقلال می‌آید/ سرخابی‌ها از گروهشان صعود می‌کنند
پیشکسوت استقلال گفت: تجربه فرهاد مجیدی از حضور در امارات به کمک استقلال در آسیا می‌آید.

فراز فاطمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره شرایط استقلال در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: خوشبختانه استقلال بعد از تغییراتی که در کادر فنی اش اتفاق افتاد شرایط خوبی دارد. استقلال با قدمت و 2 قهرمانی که در آسیا دارد همیشه حرف های زیادی برای گفتن در این مسابقات داشته و هرطور که هست باید از گروه صعود کند. این تیم سالها تجربه حضور در آسیا را داشته و الان هم با همدلی و تمرکز می تواند به موفقیت برسد. اگرچه رقبای استقلال در لیگ های داخلی خود شرایط خوبی ندارند اما این دلیل نمی شود که آنها را دست کم گرفت چون بازی های داخلی با آسیایی تفاوت دارد و بازیکنان در ویترین لیگ قهرمانان آسیا برای نمایش خود تلاش می کنند.

او در ادامه گفت: با آمدن فرهاد مجیدی استقلال در لیگ نتایج بهتری گرفت و فوتبال بهتری هم ارایه داد. با توجه به اینکه مجیدی سالها در فوتبال امارات حضور داشته و با سبک بازی تیم های عربی آشنایی دارد قطعا می تواند به استقلال کمک کند. سبک تیم های اماراتی و قطری تقریبا مثل یکدیگر است و فقط بازیکنان خارجی تفاوت این تیم ها را رقم می زند. به نظرم تجربه فرهاد از حضور در امارات به کمک استقلال در آسیا می آید. البته گروه استقلال هم گروه ساده ای نیست اما من امید زیادی به صعود استقلال دارم.

مهاجم اسبق استقلال با اشاره به اینکه امکانات تیم‌های ایرانی با عربی قابل مقایسه نیست، افزود: باشگاه های ایرانی از نظر سطح امکانات اصلا قابل قیاس با تیم های حاشیه خلیج فارس نیستند. با این وجود استعداد و تکنیک فوتبالیست های ما بهتر از بازیکنان عربی است و می توانیم با همدلی و تمرکز بر تیم های حاشیه خلیج فارس غلبه کنیم. بازیکنان ایرانی در آسیا انگیزه مصاعفی دارند و امیدوارم همه آنها در بهترین شرایط آمادگی خود باشند و بدرخشند.

فاطمی که سابقه بازی در پرسپولیس را هم دارد، درباره شرایط این تیم در آسیا گفت: گروه پرسپولیس از بقیه تیم های ایرانی آسانتر است. پرسپولیس به واسطه 2 نایب قهرمانی که در سال های اخیر به دست آورده اعتماد به نفس بالایی برای حضور در رقابت ها دارد و از نظر تیمی هم شرایطش خوب است و قطعا از گروهش صعود می کند. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز