دستاوردهای بزرگ را شاهد بوده‌ایم؛

سلطانی‌فر: نگاه جدی به ورزش همگانی خواهیم داشت/‌‬ ارائه طرح‌های همگانی به مجلس

۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۱:۳۶:۴۶
کد خبر: ۱۱۶۳۸۴۴
سلطانی‌فر: نگاه جدی به ورزش همگانی خواهیم داشت/‌‬ ارائه طرح‌های همگانی به مجلس
وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه فدراسیون ورزشهای همگانی دستاوردهای بزرگی داشته است گفت: در سال جدید نگاه جدی و پرمعنایی به ورزش همگانی خواهیم داشت.

به گزارش برنا، نشست مشترک روسای فدراسیون‌های روستایی و عشایری، زورخانه ای و پهلوانی و همگانی صبح امروز دوشنبه با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

مسعود سلطانی فر در این نشست با بیان اینکه ورزش کشور تشنه اخلاق پهلوانی و جوانمردی است گفت: باید در تمام کارهایی که می‌خواهیم انجام دهیم خصوصاً در بخش ورزش همگانی اولین هدف ترویج ارزش‌های اخلاقی پهلوانی، انسانی، اسلامی و جوانمردی باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید عدالت در ورزش کشور به وجود بیاید خاطرنشان کرد: این هم شامل توزیع عادلانه امکانات خواهد بود تا بتوانیم زمینه بروز و ظهور خلاقیت‌ها و استعدادها را فراهم کنیم که قدم‌های اولیه این اتفاق در ورزش همگانی رخ خواهد داد.

دکتر سلطانی فر با تاکید بر اینکه دستاوردهای خوبی در ورزش همگانی داشته‌ایم گفت: باید طرح‌ها و برنامه‌های فدراسیون ورزشهای همگانی را به مجلس ببریم و با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته است در جهت ترویج ورزش همگانی قدم برداریم تا مردم در جریان اهمیت این موضوع قرار بگیرند.

وزیر ورزش و جوانان در پایان تاکید کرد: با توجه رشد نسبتاً خوبی که در بودجه امسال داشته‌ایم امیدوارم بتوانیم نیازهای مختلف این بخش را تامین کنیم. امسال نگاه جدی و پرمعناترین را به ورزش همگانی خواهیم داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز