سفیر جمهوری بلغارستان در ایران:

به ارتقا روابط فدراسیون‌های ورزشی ایران و بلغارستان کمک می‌کنم

۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۱۴:۰۱:۴۴
کد خبر: ۱۱۶۳۹۷۲
به ارتقا روابط فدراسیون‌های ورزشی ایران و بلغارستان کمک می‌کنم
سفیر بلغارستان در ایران با مثبت خواندن ارتباطات ورزشی میان تهران و صوفیه تاکید کرد: این تعاملات می‌تواند زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت ورزش در هر دو کشور شود.

به گزارش برنا، نیکولینا کونووا در دیدار با دکتر مسعود سلطانی فر با اشاره به ظرفیت های بالای ایران و بلغارستان در حوزه ورزش تاکید کرد: تمام تلاش خود را برای گسترش روابط دو کشور انجام خواهم داد.

او ادامه داد: در گفتگویی که با وزیر جوانان و ورزش بلغارستان داشتم، از سفر و ملاقات با جنابعالی (وزیر ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران) که دو سال پیش صورت گرفته بود بسیار خرسند بوده و ارزیابی مثبتی داشت.

سفیر بلغارستان گفت: وزیر جوانان و ورزش بلغارستان تمایل بسیاری برای سفر به ایران دارد که متاسفانه شیوع ویروس کرونا مانع از این سفر شد.

کونووا اهمیت روابط ایران و بلغارستان در حوزه های آموزش، فرهنگ و ورزش را بسیار مهم بر شمرد و توضیح داد: برای من اهمیت بسیاری دارد که مردم دو کشور با فرهنگ و تمدن یکدیگر کاملا آشنا شوند و این مهم به توسعه روابط تهران و صوفیه در زمینه های مختلف کمک خواهد کرد.

او با تاکید بر همکاری های مشترک فدراسیون های ورزشی ایران و بلغارستان گفت: ارتباطات بین ورزشی می تواند زمینه ساز توسعه و پیشرفت دو کشور در این حوزه شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز