قرعه‌ای نسبتا سخت برای پسران نکو؛

خطرناک مثل السد، موذی مانند النصر

۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۰۳:۴۰:۰۴
کد خبر: ۱۱۶۴۱۸۳
خطرناک مثل السد، موذی مانند النصر
قرمزهای اهوازی در حالی پس از پیروزی برابر العین امارات جشن ویژه‌ای را در عربستان برگزار کردند که در بازی‌های خود در مرحله گروهی تیم‌های الوحدات اردن، النصر عربستان و السد قطر را مقابل خود می‌بینند.

به گزارش برنا؛ فولاد خوزستان که با نصف سهمیه پلی آف شانس اضافه شدن به 3 تیم دیگر ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد در حالی توانست چهارمین تیم ایرانی حاضر در فصل جدید این رقابت ها را باشد که روی کاغذ کار سختی برابر العین امارات داشت اما در نهایت پیروزی پرگل این تیم در دیداری کاملا یک طرفه، شاگردان جواد نکونام را در مرحله گروهی این فصل از بازی های باشگاهی در آسیا را ماندگار کرد.

قرعه نسبتا سخت!

اگرچه شاید به زعم خیلی از اهالی فوتبال استقلال در گروه سخت و اصطلاحا در گروه مرگ قرار دارد اما نگاهی به حریفان فولاد نشان می دهد قرمزهای اهوازی هم کار چندان آسانی در مرحله گروهی ندارند. قدرت السد، سرمایه گذاری های النصر و ناشناخته بودن الوحدات گواه این مدعا برای شاگردان جواد نکونام است.

ژاوی به دنبال انتقام از ایرانی‌ها

بدون شک هیچ یک از اعضای تیم السد به اندازه ژاوی فوق ستاره سابق بارسا از تیم های ایرانی به خصوص پرسپولیس خاطره بد در لیگ قهرمانان آسیا ندارد و حالا ژاوی و شاگردانش امیدوار هستند برابر دیگر تیم قرمز ایرانی جبران مافات داشته باشند. السد که بدون شکست در حدود یک سال گذشته عنوان قهرمانی لیگ ستارگان قطر را کسب کرده در حالی برای رویارویی با فولاد آماده شده که این تیم کماکان با حضور ستاره هایی مثل پدرو میگل، جونگ وو یونگ از کره، کازورلا از اسپانیا و نام تائه هی برای رقابت های آسیایی آماده می شود و همچنان مهاجم زهرداری مانند بغداد بونجاح را در خط حمله خود می بیند، خط حمله ای که در فصل اخیر لیگ ستارگان قطر با آمار جالب 77 گل در 22 بازی، بسیار خطرناک بوده است. جالب است بدانید آخرین شکست این تیم به بازی مرحله حذفی لیگ قهرمانان در برابر پرسپولیس برمی گردد که السدی ها با گل دقایق پایانی عیسی آل کثیر مغلوب شاگردان یحیی گل محمدی شدند.

النصر عربستان، سمج‌های سعودی این‌بار علیه فولاد!

تیم النصر که فصل قبل برابر پرسپولیس با تمامی کارشکنی ها و توطئه های خود نتوانست راه به جایی ببرد و مغلوب قرمزهای ایرانی شد، در حالی در این فصل در لیگ قهرمانان آسیا با قرمزهای فولاد همگروه است که این بار بعید نیست علیه دیگر تیم قرمز ایران برای پیروزی دست به هر کاری بزند! شاگردان هوروات کروات در حالی پای در این رقابت ها می گذارند که در لیگ عربستان از 25 بازی خود صاحب 10 پیروزی، 6 تساوی و 9 شکست شده اند تا جایگاهی بهتر از رده سومی در لیگ عربستان نداشته باشند. از جمله چهره ای شناخته شده این تیم عربستانی باید به جونز دروازه بان استرالیایی این تیم، کیم جین سو از کره و مایکون برزیلی اشاره کرد. با توجه به سابقه النصر در تقابلی که با پرسپولیس داشت فولادی ها باید مراقب این تیم سعودی باشند و راه مبارزه با جنگ های روانی آنها را بدانند، تیمی سمج که معمولا دنبال پیروزی خارج از مستطیل سبز و قاعده و قانون فوتبال است!

الوحدات اردن، حریفی ناشناحته با ستاره های خارجی!

در مقایسه با السد قطر و النصر عربستان تیم الوحدات اردن حریفی ناشناحته برای فولاد محسوب می شود. تیمی که تحت هدایت جمال محمود، سرمربی اردنی و 47 ساله فصل قبل لیگ اردن را با ثبت 18 پیروزی، 2 تساوی و 2 شکست به پایان رساند و در فصل جدید لیگ اردن که تنها یک هفته از آن انجام شده است، هنوز به میدان نرفته است. این تیم در حالی به عنوان یکی دیگر از حریفان فولاد معرفی شده است که علاوه بر بازیکنان بومی از مهره های خارجی از کشورهایی نظیر سوریه، هلند، پاراگوئه، سوئد، بلغارستان و... سود می برد و به نظر می رسد با انگیزه های فراوانی پای به این رقابت ها می گذارد. 4

نظر شما