در برگزاری و میزبانی مسابقات نمره قبولی گرفته‌ایم؛

داورزنی: امروز نوبت واکسینه‌شدن اعضای تیم ملی والیبال بود/ آلکنو به‌زودی به ایران می‌آید

۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۰:۰۷:۳۲
کد خبر: ۱۱۶۴۳۲۳
داورزنی: امروز نوبت واکسینه‌شدن اعضای تیم ملی والیبال بود/ آلکنو به‌زودی به ایران می‌آید
رئیس فدراسیون والیبال از حضور آلکنو در ایران خبر داد.

به گزارش برنا؛ محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال سال المپیکی است و والیبال کشور باید در مسابقات لیگ ملت های شرکت کند همه نفرات در اردو هستند و برای اینکه سلامتی بازیکنان و اعضای کادر فنی تضمین شود، امروز آنها را واکسینه کردیم تا خیالمان راحت شود. بر اساس برنامه ای که مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک داشتند، امروز نوبت نفرات تیم ملی والیبال بود که واکسینه شوند تا انشالله بازیکنان با سلامتی کامل در لیگ ملت ها و المپیک توکیو شرکت کنند.

او ادامه داد: والیبال ایران در سه دهه گذشته به دفعات میزبان مسابقات آسیایی و جهانی بوده است. قرار بود بازی های نوجوانان و جوانان را در تهران و شیراز داشته باشیم اما در سال 99 کنسل شد. ضمن اینکه در سال جاری میزبانی مسابقات نوجوانان جهان را برعهده داریم. حضور در هیات رئیسه آسیا و جهان و اقتدار تیم های ملی در رده های مختلف سبب شده که میزبانی ها را برعهده بگیریم و باعث افتخار است. در سال 1401 میزبان مسابقات آسیایی هستیم که در تقویم پیش بینی شده است.

داورزنی تصریح کرد: خیلی ها وقت ها بوده که می توانستیم میزبانی بعضی از مسابقات را برعهده بگیریم اما خودمان نپذیرفتیم. عقیده داریم با توجه به امکانات خوبی که در شهرهای مختلف وجود دارد میزبانی مهمترین مسابقات را عهده دار شویم. همچنین این شانس را داریم که مسابقات ساحلی را در کیش میزبانی کنیم که در خردادماه برگزار خواهد شد. در برگزاری و میزبانی مسابقات جزو کشورهایی هستیم که همواره نمره قبولی گرفته ایم.   

رئیس فدراسیون والیبال در پاسخ با به سوال خبرنگار برنا درباره اینکه لژیونرها و اعضای کادر فنی چه زمانی به تهران می‌آیند تا واکسینه شوند، گفت: بعضی از لژیونرها آمدند و واکسینه شدند، بردیا سعادت و امیر غفور حضور دارند، سعید معروف هم حاضر است اما لیگ اروپا باید تمام شود که نفراتی نظیر موسوی هم تا هفته آینده بیایند. از نفرات کادر فنی آقای توتولو حاضر هستند و برای آلکنو هم بلیت گرفته بودیم اما لغو پروازها کار را سخت کرد. هفته آتی کادر فنی و ملی پوشان به صورت کامل در تمرینات شرکت می کنند تا تیم ملی اواخر اردیبهشت راهی ایتالیا و برای حضور در مسابقات لیگ ملت ها مهیا شود و به مدت 35 روز آنجا خواهیم بود و سپس تیم برمی گردد تا برای المپیک آماده شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز