ظهر امروز؛

ملی‌پوشان بوکس، کاراته و تکواندو واکسینه شدند

۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۳:۰۸:۴۱
کد خبر: ۱۱۶۴۵۰۴
ملی‌پوشان بوکس، کاراته و تکواندو واکسینه شدند
ملی‌پوشان رشته‌های رزمی بوکس، تکواندو و کاراته مردان و زنان به همراه کادر فنی خود واکسن کرونا تزریق کردند.

به گزارش برنا، در تکواندو، آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی دو المپین تکواندو کشورمان، سجاد مردانی، سروش احمدی و امیرمحمد بخشی ملی پوشان تکواندو و فریبرز عسکری و وحید عبداللهی سرمربی و مربی تیم ملی واکسینه شدند. در گروه زنان غزل سلطانی، مهلا مومن زاده، ناهید کیانی، یلدا ولی نژاد و زهرا پوراسماعیل به همراه مهرو کمرانی سرمربی و فاطمه صفرپور مربی تیم ملی واکسن کرونا تزریق کردند. 

در کاراته نیز در مرحله اول طرح واکسیناسیون که شامل ورزشکاران المپیکی و قهرمانانی است که در تلاش برای کسب سهمیه هستند، ملی پوشان کاراته به همراه کادر فنی در بخش بانوان و آقایان واکسینه شدند. کاراته سه سهمیه قطعی کسب کرده که در بخش بانوان در وزن مثبت 61 کیلوگرم حمیده عباسعلی سهمیه خود را قطعی کرده است. در بخش آقایان علاوه بر سهمیه قطعی بهمن عسگری در 75- کیلوگرم، کاراته ایران در مثبت 75 کیلوگرم نیز موفق به کسب سهمیه  شده که از بین ذبیح الله پورشیب و سجاد گنج زاده یک نفر پس از  مسابقه لیگ جهانی کاراته وان لیسبون مشخص خواهد شد.

در رشته بوکس نیز ملی‌پوشانی نظیر امید احمدی صفا و مهدی خسروی در 52 کیلوگرم، دانیال شه بخش در 57 کیلوگرم، اشکان رضایی و باقر فرجی در 63 کیلوگرم، سجاد کاظم زاده و مسلم مقصودی در 69 کیلوگرم، سیدشاهین موسوی در 75 کیلوگرم، میثم قشلاقی و سیاوش امیدی در 81 کیلوگرم، احسان روزبهانی و طوفان شریفی در 91 کیلوگرم و ایمان رمضانپور و پوریا امیری در 91+ کیلوگرم به همراه اعضای کادر فنی تیم ملی بوکس در مرحله اول طرح واکسیناسیون شرکت کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز