پرسپولیس ایران- الوحده امارات؛

آغاز ماموریت پرسپولیس برای تحقق رویای بزرگ

۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۱۶۴۶۱۳
آغاز ماموریت پرسپولیس برای تحقق رویای بزرگ
تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الوحده امارات خواهد رفت.

به گزارش برنا؛ پرسپولیس که در دوره قبل لیگ قهرمانان آسیا با شایستگی و اقتدار به فینال رسید و با بدشانسی دستش از جام کوتاه ماند در اولین بازی خود در فصل جدید این پیکارها برابر حریفی از امارات قرار می گیرد. پرسپولیس امیدوار است امروز با کسب پیروزی در این دیدار گام اول را محکم بردارد و به عنوان قهرمان غرب آسیا در فصل قبل بار دیگر قدرت خود را به رخ حریفان آسیایی بکشد.

شاگردان یحیی گل محمدی که در حال حاضر صدرنشین لیگ ایران نیز محسوب می شوند در بازی اول خود در این تورنمنت برابر الوحده امارات قرار می گیرند، تیمی که در ادوار قبلی این رقابت ها نیز بارها در مقابل پرسپولیس به میدان رفته است. تقابل امشب پرسپولیس برابر این تیم اماراتی، پنجمین رویارویی این دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شود که دو پیروزی و یک شکست برای پرسپولیس در دیدارهای قبلی به ثبت رسیده و یک بازی این دو تیم نیز با تساوی به پایان رسید و حالا قرمزهای ایرانی در تلاش هستند که برای سومین بار در تاریخ رویارویی با الوحده ای ها پیروزی مهم و روحیه بخشی را برای خود رقم بزنند.

پرسپولیس که از جمع ستاره ها و مهره های اصلی خود برای این دیدار تنها سعید آقایی را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار ندارد، در شرایطی برای حضور در بازی اول خود آماده می شود که پیش بینی می شود با سیستمی هجومی و رو به جلو برای برد در این دیدار برنامه های خاصی را در دستور کار قرار بدهد. یحیی گل محمدی که خیالش از دروازه تیمش تا حدود زیادی راحت است در این بازی حراست از قفس توری تیمش را به سنگربان آماده و قابل اطمینانی چون حامد لک می سپارد، دروازه بانی که در دوره متمرکز بازی های فصل قبل لیگ قهرمانان خوش درخشید و یکی از اصلی ترین ارکان موفقیت و فینالیست شدن پرسپولیس بود.

ابهام اصلی ترکیب در بازی امشب چیدمان 4 دفاع ثابت سرخ ها است، در جایی که حضور سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی زادگان در پست مدافعان میانی قطعی است اما درخصوص دفاع چپ و راست پرسپولیس در این دیدار ابهاماتی وجود دارد که پیش بینی می شود از بین گزینه های موجود سیامک نعمتی شانس اول برای حضور در دفاع راست است ولی در جناح چپ گزینه هایی مثل عالیشاه، شجاعی و امیری کاندیدا هستند که شواهد و قرائن از این حکایت دارد که شانس علی شجاعی بیشتر از سایرین باشد.

در خط میانی پیش بینی می شود کمربند خط هافبک سرخ ها در این دیدار در حضور احمد نورالهی و میلاد سرلک محکم و به نظر می رسد با حضور امید عالیشاه و مهدی ترابی خط میانی پرسپولیس تکمیل شود.

کادر فنی پرسپولیس که مهاجمان خوب و گلزنی را در اختیار دارد در خط حمله گزینه های خوبی را برای حضور در ترکیب اصلی دارد. این در شرایطی است که شواهد و قرائن از این حکایت دارد که وحید امیری و شهریار مغانلو از بین مهاجمان حال حاضر پرسپولیس بیش از گزینه های دیگر از شانس حضور در ترکیب اصلی سرخ ها برخوردار هستند.

قرمزهای پرافتخار ایران که در سال های اخیر نمایش های خوب و غرورآفرینی را برای فوتبال ایران در آسیا ارائه داده اند، امیدوار هستند با ادامه رویه خوب خود در این فصل هم نماینده شایسته ای برای فوتبال ایران در قاره کهن باشند.

دیدار پرسپولیس برابر الوحده ساعت 19 به وقت ایران در ورزشگاه جواهر نعل نهرو آغاز می شود. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز