در تمرین آخر قبل از جدال برابر الوحده؛

هندی‌ها برای پرسپولیس هورا کشیدند!

۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۱۸:۲۷:۰۵
کد خبر: ۱۱۶۴۷۰۰
هندی‌ها برای پرسپولیس هورا کشیدند!
سرخ‌پوشان ایران، آخرین تمرین خود، پیش از اولین بازی در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ را امروز سه شنبه از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به وقت محلی در یکی از زمین‌های سازمان ورزش گوا در منطقه آتوردا به انجام رسانند.

 

به گزارش برنا؛  این تمرین با توجه به انجام بازی در روز آینده به مدت ۶۰ دقیقه به طول انجامید. این تمرین یک ویژگی خاص هم داشت و آن هم حضور تماشاگر در بیرون از محل تمرین بود.

با توجه به شرایط کرونا و زمان طولانی از انجام تمرینات و مسابقات بدون حضور تماشاگران، این مساله فضای پرنشاط و جالبی را برای سرخپوشان به وجود آورد که دلتنگ تشویق‌های هواداران در ورزشگاه‌ها هستند.

تماشاگران هندی که بیشتر نوجوان و جوان بودند، در دقایقی از تمرین که حضور داشتند، در جریان صحنه‌هایی که در تمرین اتفاق می‌افتاد، با هورا کشیدن، تیم را تشویق می‌کردند.

تمرین امروز پرسپولیس ایران، بعد از گرم کردن به استارت‌های سرعتی و پس از ان آقا وسط اختصاص داشت. مرور برنامه‌های تاکتیکی از دیگر برنامه‌های تیم بود.

مثل روز قبل این تمرین هم در هوایی گرمی و شرجی برگزار شد ولی بازیکنان انگیزه و آمادگی بالایی را از خود نشان دادند.

تمرین امروز طبق برنامه‌ریزی برگزارکنندگان بازی‌ها قرار بود در نوبت صبح انجام شود که با اعتراض و پیگیری مسوولان باشگاه و تیم، به نوبت بعداز‌ظهر منتقل شد.

نظر شما
پرونده ویژه