حسن تفتیان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری برنا:

وزارت ورزش و جوانان برای المپیکی‌ها کار بزرگی انجام داد/ دوست داشتم در مسابقات بین‌المللی مقام نخست را کسب کنم

۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۷:۰۸:۰۸
کد خبر: ۱۱۶۴۷۵۵
وزارت ورزش و جوانان برای المپیکی‌ها کار بزرگی انجام داد/ دوست داشتم در مسابقات بین‌المللی مقام نخست را کسب کنم
عضو تیم‌ملی دوومیدانی گفت: وزارت ورزش برای المپیکی‌ها کار بزرگی انجام داد.

حسن تفتیان، عضو تیم‌ملی دوومیدانی کشورمان با اشاره به تلاش‌های وزارت ورزش و جوانان درباره دریافت واکنس کرونا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: تزریق واکسن کرونا به ورزشکاران المپیکی و ... کار بسیار خوبی بود و قطعا برای جامعه ورزش کشور بسیار خوب خواهد بود. با توجه به اینکه تا المپیک هم زمان زیادی نمانده کار بسیار مهمی صورت گرفت. امیدوارم همه مردم در سلامت کامل باشند و این موج جدیدی هم که آمده را با سلامتی و صحت پشت سر بگذارند.

او درمورد برنامه‌های تیم‌ ملی برای حضور در المپیک توکیو توضیح داد: پس از پایان مسابقات بین‌المللی امام رضا (ع) قرار است که در اردوهای آماده سازی فرانسه شرکت کنیم که ظرف چند روز آینده هم این اتفاق رخ خواهد داد. 8 رویداد مهم را در فرانسه پیش رو دارم تا به امید خدا با تمام توان در المپیک نماینده شایسته‌ای باشم.

تفتیان درخصوص مسابقات بین‌المللی امام رضا (ع) گفت: به اعتقاد من در شروع سال جدید برگزاری این رویداد در روزهای سخت کرونایی کار بسیار بزرگی برای دوومیدانی کشورمان بود. سطح مسابقات از نظر فنی بسیار بالا بود و کشورهای خوبی حضور داشتند. رقابت‌های جذابی را شاهد بودیم. به شخصه از عملکرد خودم راضی هستم هرچند که دوست داشتم مقام نخست را کسب کنم اما با مشکلاتی که به وجود آمد و استرسی که به من وارد شد باعث شد که از جهت روحی کمی کم انگیزه شوم و در کنارش از بعد فنی هم بسیار اثرگذار بود. 4

نظر شما