اتفاقات مهم ورزشی در هفته‌ای که گذشت؛

شاهکار طارمی در قلب اروپا/ درخشش کشتی‌گیران در بلغارستان/ ورزشکاران المپیکی واکسینه شدند

۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۳:۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۱۶۴۸۵۹
شاهکار طارمی در قلب اروپا/ درخشش کشتی‌گیران در بلغارستان/ ورزشکاران المپیکی واکسینه شدند
مهاجم تیم فوتبال پورتو در بازی با چلسی توانست به زیبایی دروازه این تیم را باز کند.

به گزارش برنا؛ در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در ورزش بودیم که در این گزارش به مهم‌ترین رویدادها اشاره می‌شود.

برنده هفته: تیم ملی کشتی

رقابت های بین المللی کشتی جام دانکلوف و نیکولای پتروف طی روزهای 19 تا 22 فروردین ماه در شهر پلودیو بلغارستان برگزار شد و نمایندگان آزاد و فرنگی کار کشورمان در این مسابقات به 6 مدال طلا و یک مدال نقره دست یافتند.

54

گل هفته: مهدی طارمی

مهدی طارمی، مهاجم تیم فوتبال پورتو پرتغال که در نیمه دوم دیدار با چلسی انگلیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به زمین رفت، موفق شد در ثانیه های پایانی با ضربه قیچی برگردان تماشایی دروازه حریف را باز کند تا گلی فوق العاده را به ثمر برساند.

990

اقدام هفته: واکسیناسیون ورزشکاران

واکسیناسیون ورزشکاران با حمایت وزارت ورزش و جوانان، معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای و همکاری فدراسیون پزشکی ورزشی در درمانگاه مجموعه آزادی تهران انجام شد. مجتبی عابدینی، ستاره المپیکی شمشیربازی نخستین ورزشکاری بود که واکسن کرونا را دریافت کرد.

96

گلزن هفته: سردار آزمون

از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر روسیه، زنیت در خانه سوچی به میدان رفت و با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید. زنیت در این بازی با یک گل عقب بود و سردار آزمون موفق شد با دو گلی که در دقایق 63 و 80 به ثمر رساند زمینه ساز پیروزی تیمش شود. سردار با ثبت 15 گل در صدر جدول گلزنان قرار دارد.

156508825

توقف هفته: سپاهان اصفهان

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته بیستم لیگ برتر میزبان نفت مسجد سلیمان بود و برابر حریف خود به تساوی بدون گل رسید تا 41 امتیازی شود اما به خاطر تفاضل کمتر نسبت به پرسپولیس تهران در رده دوم باقی ماند.

501

پیشنهاد هفته: لیگ قهرمانان آسیا

تیم فوتبال استقلال ایران در نخستین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، بامداد روز جمعه در عربستان به مصاف الاهلی خواهد رفت و امیدوار است نتیجه خوبی را کسب کند. استقلال در این گروه با تیم های الدحیل قطر و الشرطه عراق همگروه است.

67

 

نظر شما
پرونده ویژه