ناصر محمدخانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

گل مهدی شیک بود/ پورتو سقف توانایی‌های طارمی نیست

۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۱۶۵۱۶۱
پیشکسوت پرسپولیس گفت: بدون شک درخشش ستاره‌های فوتبال ایران مثل مهدی طارمی می‌تواند بازتاب فوق العاده‌ای را برای فوتبال ما در دنیا داشته باشد.

ناصر محمدخانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به گلزنی ستاره ایرانی پورتو اظهار داشت: مهدی طارمی یک مهاجم فوق العاده است و نشان داد که می تواند حالا حالاها در سطح اول فوتبال دنیا و در بهترین تیم ها توپ بزند.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه تاکید کرد: مهدی برابر چلسی با وجود اینکه در نیمه دوم به بازی آمد، تحرک خوبی را به خط حمله تیمش داد و موفق شد با گلی شیک باعث پیروزی تیمش شود، چه بسا اگر او در بازی رفت محروم نبود و در ترکیب تیمش در آن دیدار هم حضور داشت حالا شرایط تیمش برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا متفاوت بود.

محمدخانی ضمن تمجید از سبک بازی طارمی در پورتو به خبرنگار برنا گفت: مهدی در پرسپولیس هم مهاجم خطرناک و زهرداری بود و با دوندگی و جنگدگی بالایی که داشت در 2 دوره با این تیم عنوان آقای گلی لیگ ایران را به دست آورد. او با زندگی حرفه ای و به دور از حاشیه ای که دارد می تواند تا سال های زیادی با بهترین شرایط فنی و بدنی در تیم ملی و تیم های باشگاهی خوب حضور داشته باشد و همچنان برای فوتبال ایران افتخار آفرینی داشته باشد.

پیشکسوت پرسپولیس درخصوص بازتاب گلزنی‌های طارمی برابر تیم‌های مطرح اروپایی گفت: بازی هایی مثل لیگ قهرمانان اروپا دیدارهایی هستند که در سراسر دنیا بیننده دارد و بدون شک درخشش ستاره های فوتبال ایران مثل طارمی می تواند بازتاب فوق العاده ای را برای فوتبال ما داشته باشد. وقتی می گویند فلان بازیکن ایرانی در اروپا گلزنی می کند، یعنی این موضوع نه تنها برای خود آن بازیکن، بلکه برای تیم ملی ما هم بازخوردهای خوبی را همراه دارد و نام ایران به بهترین شکل ممکن بر سر زبان ها می افتد.

مهاجم گلزن سال‌های دور تیم ملی و پرسپولیس خاطرنشان کرد: شرایطی که امروز برای طارمی رخ می دهد، می تواند برای بازیکنان جوان الگوی بسیار خوبی باشد. مهدی از تیم های بی نام و نشانی فوتبالش را آغاز کرد اما با همت و تلاش زیادی که داشت و زندگی حرفه ای اش، در حال حاضر توانسته است به بهترین شرایط ممکن رسیده و در اروپا خودنمایی کند. به اعتقاد من پورتو سقف توانایی ها و پتانسیل این بازیکن محسوب نمی شود و پیش بینی می کنم طارمی به زودی به یکی از بهترین تیم های اروپایی بپیوندد. 4

نظر شما
پرونده ویژه