تراکتور ایران ۳- پاختاکور ازبکستان ۳

توقف نماینده ازبکستان توسط پرشورها

۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۰:۳۱:۴۰
کد خبر: ۱۱۶۵۲۶۷
توقف نماینده ازبکستان توسط پرشورها
تراکتور ایران در اولین گام خود در لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم قدرتمند پاختاکور به تساوی دست پیدا کرد.

به گزارش برنا؛ تیم فوتبال تراکتور ایران در نخستین گام خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم قدرتمند پاختاکور ازبکستان رفت و برابر این تیم به تساوی پرگل 3-3 دست پیدا کرد تا امتیازات تقسیم شود.

تیم رسول خطیبی در این دیدار با ترکیب محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، هادی محمدی، اکبر ایمانی، پیمان بابایی، سامان نریمان جهان، مهدی تیکدری، میثم تیموری، اشکان دژاگه، محمد عباس‌زاده و میلاد فخرالدینی وارد میدان شد که نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در آغاز نیمه دوم تراکتوری ها توسط اشکان دژاگه از روی نقطه پنالتی در دقیقه 53 به گل رسیدند. این در حالی بود که 3 دقیقه بعد تراکتور با گل محمد عباس زاده برتری خود را به عدد 2 رساند.

در ادامه طوفان چند دقیقه ای پاختاکور کار دست تراکتور داد و ازبک ها با گلزنی دراگان چران در دقیقه 69، شاروف موخایتدینوف در دقیقه 75 و هجیمت ارکینف در دقیقه 82 موفق به کامبک شدند. 

تراکتوری ها که نمی خواستند بازنده میدان را ترک کنند، در دقیقه 85 با گلزنی دوباره محمد عباس زاده از روی نقطه پنالتی به گل تساوی دست پیدا کردند تا امتیازات در نخستین بازی دو تیم تقسیم شود.

داور مسابقه به محمدرضا خانزاده، اشکان دژاگه و میثم تیموری از تیم تراکتور و به ایگور کریمتس از پاختاکور کارت زرد نشان داد.

نظر شما