فولاد ایران یک- السد قطر یک

زور ژاوی و نکونام به یکدیگر نرسید

۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۲۳:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۱۶۵۲۹۹
زور ژاوی و نکونام به یکدیگر نرسید
تیم فولاد ایران برابر السد قطر به تساوی رسید.

به گزارش برنا؛ دیدار تیم‌های فوتبال فولاد ایران و السد قطر در قالب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 22:30 دقیقه در استادیوم ملک فهد ریاض برگزار شد که این بازی با تساوی یک- یک به پایان رسید تا امتیازات تقسیم شود.

در دقیقه 12 سانتر زمین الهیدوس به نام تائه هی رسید و ضربه او از بالای دروازه فولادی‌ها به بیرون رفت. در دقیقه 20 شوت بوعلام خوخی با واکنش فروزان به کرنر رفت. در دقیقه 38 والی زیبای نیک نفس از پشت محوطه جریمه با واکنش برشام دروازبان السدی‌ها همراه شد و راهی به درون دروازه پیدا نکرد. حملات دو تیم در پایان نیمه اول بی نتیجه بود تا بازی در این نیمه با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم لوسیانو پریرا در دقیقه 60 با ضربه سر ابتدا دروازه السد را باز کرد، ولی بوعلام خوخی در دقیقه 89 موفق به گلزنی شد تا السد در نخستین بازی دور گروهی‌اش از شکست فرار کند. فولادی‌ها پیش از این در مرحله پلی‌آف این مسابقات العین امارات را با چهار گل شکست داده بودند.

این دیدار با توجه به سابقه بازی جواد نکونام و ژاوی ارناندز (سرمربیان دو تیم) در لالیگای اسپانیا، دارای حساسیت دوچندانی بود. ساسان انصاری و فرشاد احمدزاده از فولاد ایران از داور کارت زرد دریافت کردند.

نظر شما
پرونده ویژه