محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس برد مهمی را به دست آورد/ عملکرد سیدجلال فوق العاده است

۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۰۷:۱۹:۲۳
کد خبر: ۱۱۶۵۳۲۹
پرسپولیس برد مهمی را به دست آورد/ عملکرد سیدجلال فوق العاده است
کاپیتان سال‌های دور پرسپولیس گفت: سیدجلال نشان داد که همچنان گره‌گشای پرسپولیس است.

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به بازی اول سرخ‌پوشان برابر الوحده اظهار داشت: بچه ها نمایش خوب و حساب شده ای را در این دیدار از خود ارائه دادند و توانستند برد خوب و ارزشمندی را به دست آورند.

پیشکسوت پرسپولیس درخصوص روند کاری سرخ‌ها در این دیدار تصریح کرد: پرسپولیس در این بازی خیلی خوب و با برنامه کار کرد. در نیمه اول که در اکثر دقایق بازی توپ و میدان در اختیار پرسپولیسی ها بود و با بازی یک طرفه این امکان وجود داشت دست کم با 2 گل برتری به رختکن برویم اما گل دیرهنگام سیدجلال باعث شد پرسپولیس با پیروزی این نیمه را به پایان برساند. در نیمه دوم اگرچه شاید به زعم خیلی ها پرسپولیس برتری نیمه اول خود را تکرار نکرد اما به اعتقاد من خیلی با سیاست و با برنامه بود.

پنجعلی در ادامه افزود: در تورنمنتی که مثل این بازی ها که فاصله کم و فشار زیاد را شاهد هستیم هیچ تیمی نمی تواند نتیجه را فدای فوتبال زیبا کند. در این بازی پرسپولیس بهترین سیاست را به کار گرفت. وقتی نیمه اول را با پیروزی به پایان رساند در نیمه دوم ترجیح داد ریسک نکرده و به آب و آتش نزند تا غافلگیر نشود که به اعتقاد من این تصمیم بهترین تصمیم کادر فنی بود. در نیمه دوم پرسپولیس بیشتر چشم به ضدحملات دوخته بود و در دقایقی که حریف فشار می آورد به بهترین نحو ممکن بازی را اداره کرد. ممکن بود بازی رو به جلو و انتحاری باعث شود پرسپولیس پیروزی اش را از دست بدهد. ضمن اینکه باید به این موضوع اشاره کنم حتی در نیمه دوم که تیم کمی روبه عقب بود ابتکار عمل در دست بچه های ما بود و موقعیتی را به حریف ندادیم.

این پیشکسوت ضمن تقدیر از سیدجلال حسینی از عملکرد وحید امیری در پست غیرتخصصی‌اش تمجید کرد و در این خصوص به خبرنگار برنا گفت: سیدجلال نشان داد که همچنان گره گشای پرسپولیس است و می توان روی او و توانمندی هایش در دفاع و گلزنی حساب ویژه ای باز کرد. او به عنوان کاپیتان و رهبر تیم در زمین فوق العاده است. در مورد عملکرد امیری هم باید بگویم نمایش او به گونه ای بود که هر کس او را نمی شناخت و با پست اصلی اش آشنا نبود، با تماشای این بازی فکر می کرد که پست اصلی او دفاع است. بازی در خط دفاعی، کاملا تخصصی است و معمولا بازیکنان غیرتخصصی در این منطقه نمی توانند بدون اشتباه و موفق عمل کنند اما او با نمایش خوب خود نشان داد یک بازیکن موثر و چند پسته در پرسپولیس است.

پنجعلی در پایان افزود: در تورنمنت های گروهی بازی های اول تیم ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و خوشبختانه پرسپولیس با برد گام اول را خوب و محکم برداشت و مطمئن هستم مسیری را که پرسپولیس در پیش گرفته در نهایت به قهرمانی و کسب جام منتهی می شود. 4

نظر شما
پرونده ویژه