نگرانی مجیدی قبل از جدال دوم؛

غرور ممنوع!

۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۰۷:۱۸:۲۸
کد خبر: ۱۱۶۵۸۱۳
غرور ممنوع!
مجیدی می‌داند که خوابیدن در باد غرور این برد 5 گله برای و او تیمش آفت بزرگی است چون رقیب بعدی استقلال هم در بازی اول خود شکست خورده و با انگیزه‌ای مضاعف به دیدار استقلال می‌آید.

به گزارش برنا؛ استقلال در اولین گام خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان رفت. تیمی که به رغم شرایط نه چندان خوبش در لیگ عربستان حریف دست و پا بسته ای برای استقلال نبود و در طول بازی هم نشان داد که اگرچه سه ماهی می شود طعم برد را نچشیده اما خطرناک است. تیم فرهاد مجیدی بازی را کوبنده شروع کرد و به گل رسید. در پایان نیمه اول 2 تیم با تساوی یک- یک به رختکن رفتند اما این استقلال بود که نیمه دوم را هم هجومی وارد زمین شد و به گل دوم و سوم رسید. الاهلی هم در اواسط نیمه دوم گل دوم را به ثمر رساند اما این شاگردان مجیدی بودند که باز هم برتری خود را به حریف عربستانی و بازیکنان گران قمیتش دیکته کردند و به گل های چهارم و پنجم دست پیدا کردند آن هم درست در زمانی که الاهلی سراپا حمله بود.

اگرچه استقلال در دیدار با الاهلی نمایش بی نقصی نداشت اما همین که هر زمان اراده کرد توانست به گل برسد و برتری خود را به حریف دیکته کند نشان می دهد مجیدی توانسته این تیم متحول کند. تیمی که برای گرفتن امتیاز از تیم های ایرانی هم به مشکل می خورد اما در بازی با الاهلی نشان داد برنامه های زیادی برای حمله دارد و می تواند در هر زمان از بازی پلن های مختلفی را اجرا کند.

برد 5 گله استقلال مقابل الاهلی که تعریف و تمجید رسانه های عربی را هم به دنبال داشت، قاطعانه ترین نتیجه در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بود اما قطعا خود فرهاد مجیدی بهتر از هر کسی می داند که این تازه اول راه است و تیمش نباید اسیر غرور شود. برد شیرین استقلال مقابل الاهلی همانطور که برای استقلالی ها لذتبخش بود می تواند آنها را به دردسر هم بیندازد.

این برد قاطع نباید غرور را به اردوی استقلال تزریق کند. شخص مجیدی هم در کنفرانس مطبوعاتی اش تاکید کرد او و شاگردانش فقط همین امشب را خوشحال هستند و بعد از آن به دیدار بعدی خود مقابل تیم عراقی فکر می کنند.

در واقع مجیدی می داند که خوابیدن در باد غرور این برد 5 گله برای و او تیمش آفت بزرگی است چون رقیب بعدی استقلال هم در بازی اول خود شکست خورده و با انگیزه ای مضاعف به دیدار استقلال می آید. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز