سجاد مشایخی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

کار بسکتبال در المپیک توکیو دشوار خواهد بود/ امیدوارم روند واکسینه شدن ورزشکاران ادامه پیدا کند

۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۵:۳۵:۵۳
کد خبر: ۱۱۶۶۱۲۶
کار بسکتبال در المپیک توکیو دشوار خواهد بود/ امیدوارم روند واکسینه شدن ورزشکاران ادامه پیدا کند
عضو تیم ملی بسکتبال گفت: امیدوارم روند واکسینه شدن ورزشکاران باز هم تداوم داشته باشد.

سجاد مشایخی، عضو تیم ملی بسکتبال درباره دریافت واکسن کرونا قبل از حضور در رقابت‌های المپیک توکیو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: خدا را شکر وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک فکری کردند برای این واکسینه شدن و ورزشکاران خیلی درگیر این مسئله بودند. به هر حال بیماری سختی است خدا را شکر این برنامه ریزی را کردند که بچه های المپیکی بتوانند واکسینه شوند و شر این بیماری واقعا کنده شود. در لیگ برتر با ترس و لرز حاضر شدیم و اکثر مواقع باید تست می دادیم. کار سختی بود به نظرم و امیدوارم روند واکسینه شدن ادامه پیدا کند و همه مردم بتوانند واکسینه شوند تا بتوانند به زندگی عادی برگردند.

او با اشاره به برنامه‌های تیم ملی برای حضور قدرتمند در المپیک توکیو توضیح داد: به احتمال زیاد برنامه‌های فشرده ای داریم. 6 ماه سخت برای فدراسیون بسکتبال پیش رو است، بازی های المپیک، آسیایی و جام ملت آسیایی است. به احتمال خیلی زیاد هرچه سریع تر باید آماده شویم چون پنجره بعدی انتخاب کاپ آسیا هم است که شرایط را سخت می کند. تیم ملی از خرداد درگیر بازی های انتخابی است تا شهریور فکر کنم هم بازی های سختی داریم و هم تمرین های فشرده ای را باید پشت سر بگذاریم.

مشایخی درخصوص انجام بازی افتتاحیه تیم ملی در المپیک هم گفت: قبل از هر چیز باید بگویم که این افتخار بزرگی است که بسکتبال ایران پس از سال ها موفق شد در این دوره جواز حضور در المپیک را کسب کند. امیدوارم بتوانم آمادگی لازم را داشته باشم تا جزو نفرات اعزامی به المپیک قرار بگیرم. قطعا انجام بازی افتتاحیه هم استرس دارد و هم جذابت خاصی را ایجاد می کند که امیدوارم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. 3

نظر شما