فولاد ایران یک- الوحدات اردن صفر

۳ امتیاز شیرین در حساب مردان نکو

۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۲۳:۲۴:۱۶
کد خبر: ۱۱۶۶۵۴۷
۳ امتیاز شیرین در حساب مردان نکو
تیم فوتبال فولاد در مصاف با الوحدات اردن موفق شد پیروزی شیرین را به دست آورد.

به گزارش برنا؛ در آغاز دور دوم از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، تیم های فوتبال فولاد ایران و الوحدات اردن در استادیوم کینگ فهد شهر ریاض روبروی هم قرار گرفتند.  

در این دیدار جواد نکونام تیمش را با ترکیب محسن فروزان، مهران موسوی، مهران درخشان مهر، مجتبی نجاریان، عارف آقاسی، محمد میری، محمد آبشک، پاتوسی، فرشاد احمدزاده، محمدرضا عباسی و شیمبا به میدان فرستاد. فولاد که برابر السد با تساوی یک- یک به کار خود پایان داده بود در این دیدار با گل دیرهنگام شیمبا که در دقیقه پایانی نیمه اول به ثمر رسید با پیروزی به رختکن رفت.

در دقیقه 44 در صحنه ای که ارسال آبشک به سمت چپ و تعویض جناح این بازیکن، به مهران درخشان مهر رسید و ارسال این بازیکن به دست مدافع الوحدات برخورد کرد تا لوسیانو پریرا پشت این ضربه پنالتی قرار گرفته و گل نخست را به ثمر برساند. با این گل فولادی ها با برتری یک بر صفر به رختکن رفتند. 

در آغاز بازی در نیمه دوم فولادی ها که نیمه اول را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند با روحیه بیشتری توپ و میدان را در اختیار داشتند و اگر خوش شانس بودند می توانستد به جای تیر دروازه در دقیقه 77 گل دوم خود را به ثمر برسانند.  شاگردان نکونام در نیمه دوم در مجموع بازی و نمایش خوبی را از خود ارائه دادند و با بازی حساب شده سعی در حفظ برتری ارزشمند خود داشتند. در نهایت این دیدار با پیروزی ارزشمند برای قرمزهای اهوازی به پایان رسید تا شاگردان نکونام برای صعود به مرحله بعد امیدوارتر از قبل شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز