کولاک شاگردان کومان در فینال؛

بارسلونا فاتح جام حذفی اسپانیا شد

۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۰۸:۰۸:۰۷
کد خبر: ۱۱۶۶۵۹۰
بارسلونا فاتح جام حذفی اسپانیا شد
تیم بارسلونا با غلبه بر اتلتیک بیلبائو برای سی‌ویکمین بار به مقام قهرمانی جام حذفی اسپانیا رسید.

به گزارش برنا؛ دیدار فینال کوپا دل‌ری، بامداد یکشنبه بین تیم‌های بارسلونا و اتلتیک بیلبائو برگزار شد و بارسلونا با کولاکی که در نیمه دوم به راه انداخت صاحب برتری چهار بر صفر شد تا جام قهرمانی را از آن خود کند.  بارسلونا که پس از وداع با لیگ قهرمانان و همچنین شکست در ال‌کلاسیکو مقابل رئال‌ ما، تمام امیدهای خود را به قهرمانی در جام حذفی معطوف کرده بود بازی را تهاجمی آغاز کرد اما بیلبائو حریف آسانی نبود.  نماینده باسک که همواره رقیب سرسختی برای بارسلونا بوده است در نیمه اول به خوبی روش تدافعی را در زمین به اجرا گذاشت و در ضدحملات نیز خطرناک نشان می‌داد اما در نیمه دوم همه چیز تغییر کرد.  مقاوت بیلبائو در نیمه نخست جواب داد و گلی به دست نیامد تا امیدها به نیمه دوم معطوف شود.

در ابتدای نیمه دوم پاس مناسب لیونل مسی به آنتوان گریزمان رسید و این مهاجم فرانسوی به طرز عجیبی نتوانست دروازه بیلبائو را باز کند. حملات بارسلونا در دقیقه 59 جواب داد و ارسال کوتاه دی‌یونگ به گریزمان رسید و این مرتبه مهاجم فرانسوی موفق به گلزنی شد. 3 دقیقه پس از آن ارسال خوب یوردی آلبا در محوطه جریمه با ضربه سر دی‌یونگ همراه شد تا هافبک هلندی زننده گل دوم کاتالان‌ها لقب بگیرد. در دقیقه 68، همکاری دی‌یونگ و لیونل مسی موجب شد تا ستاره آرژانتینی به زیبایی گل سوم بارسلونا را به ارمغان آورده و سند قهرمانی تیمش را امضا کند.

چهار دقیقه بعد، پاس آلبا و ضربه مسی بارسلونا را به چهارمین گل رساند تا بیلبائو هیچ حرفی برای گفتن نداشته باشد. این برای سی و یکمین بار بود که بارسلونا فاتح کوپا دل‌ری شد تا با اقتدار، پرافتخارترین تیم این مسابقات باشد. بیلبائو هم با 23 قهرمانی در رتبه دوم قرار دارد. این تیم با شکست برابر بارسلونا برای پانزدهمین مرتبه در فینال شکست خورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز