حسن طباطبایی:

پرداخت بودجه در ابتدای سال ۱۴۰۰ باعث شد فدراسیون‌های المپیکی از برنامه‌های خود عقب نمانند

۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۲:۴۵:۵۴
کد خبر: ۱۱۶۶۸۷۴
پرداخت بودجه در ابتدای سال ۱۴۰۰ باعث شد فدراسیون‌های المپیکی از برنامه‌های خود عقب نمانند
رییس فدراسیون کاراته گفت: با وجود مشکلات اقتصادی که در کشور وجود داشت در آستانه شروع بازی های المپیک، وزارت ورزش و جوانان حمایت خود را از فدراسیون‌های المپیکی و دیگر فدراسیون‌ها ادامه داد و اردوها و تمرینات برگزار شد.

به گزارش برنا، حسن طباطبایی، رییس فدراسیون کاراته درخصوص پرداخت بودجه به فدراسیون ها از سوی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: ورزش کشور سال سختی را پشت سر گذاشت و شرایط کرونایی باعث شد در ابتدای شیوع این ویروس، لیگ‌ها و اردوهای ورزشی تحت تاثیر قرار بگیرد. در ادامه با برنامه ریزی و مدیریت خوب وزارت ورزش و جوانان و ستاد مقابله با کرونا در ورزش فدراسیون‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به روند سابق خود بازگشتند.

او افزود: با وجود مشکلات اقتصادی که در کشور وجود داشت در آستانه شروع بازی های المپیک، وزارت ورزش و جوانان حمایت خود را از فدراسیون های المپیکی و دیگر فدراسیون ها ادامه داد و اردوها و تمرینات برگزار شد. پرداخت بودجه در ابتدای سال 1400 باعث شد فدراسیون‌های المپیکی از برنامه‌های خود عقب نمانند.

رییس فدراسیون کاراته خاطرنشان کرد: کمتر از 100 روز دیگر کاروان المپیکی کشورمان عازم توکیو می شود. حمایت های صورت گرفته از سوی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک باعث خواهد شد ورزشکاران با روحیه بهتر راهی مسابقات شوند و امیدواریم بهترین نتیجه برای کاروان ورزشی ایران در توکیو رقم بخورد.

نظر شما