امروز صورت گرفت؛

پایان روز اول وبینار توانمندسازی ناظران

۱۴۰۰/۰۱/۲۹ - ۱۶:۴۱:۲۹
کد خبر: ۱۱۶۷۰۳۹
پایان روز اول وبینار توانمندسازی ناظران
وبینار توانمندسازی عوامل فنی برگزاری مسابقات والیبال با هدف دانش‌افزایی ناظران انجام شد.

به گزارش برنا، وبینار توانمندسازی عوامل فنی برگزاری مسابقات والیبال در بخش تئوری امروز یکشنبه 29 فروردین با حضور ناظرین خانم و آقا از شهرهای مختلف کشور برگزار شد.

دکتر محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال در ابتدای این وبینار ضمن خوشامدگویی به حاضران، برگزاری دوره‌های دانش‌افزایی و ارتقای مهارت‌ها را بسیار مهم تلقی کرد.

وی افزود: والیبال ایران هم‌طراز والیبال جهان است. به همین دلیل مسابقات ما هم باید بر اساس استاندارهای جهانی برگزار شود. دوره‌های دانش‌افزایی ما را به اهداف خود نزدیک خواهد کرد و به کادر فنی و بازیکنان یادآور می‌شود که در میادین بین‌المللی چگونه رفتار کنند.

دکتر داورزنی اضافه کرد: رشد والیبال باید همه‌جانبه باشد. بدین معنا که همان‌طور که تربیت نیروهای انسانی، مربیان، داوران، مدیران و بازیکنان را در دستور کار قرارداده‌ایم، باید ناظرین فنی را نیز که نقش بسیار مهمی در برگزاری مسابقات دارند با قوانین و علم روز دنیا آشنا کنیم.

دکتر داورزنی در پایان از برگزارکنندگان این وبینار تشکر و برای شرکت‌کنندگان آرزوی موفقیت کرد.

پیش از سخنان رئیس فدراسیون در افتتاح این وبینار، دکتر شهرام عظیمی مسئول کمیته برگزاری رویدادهای فدراسیون والیبال به تشریح برنامه‌های این دوره پرداخت.

وی به نقش کلیدی ناظران در رویدادهای والیبال اشاره کرد و گفت: لازم است یک دگردیسی در این حوزه داشته باشیم تا به استانداردهای جهانی نزدیک شویم.

دکتر عظیمی ادامه داد: قرار بود این وبینار به صورت حضوری از تاریخ 18 تا 21 فروردین انجام شود که با توجه به شیوع ویروس کرونا این اتفاق نیفتاد اما بنا به ضرورت بخش تئوری این دوره به شکل مجازی انجام می‌شود تا پس از مبارک رمضان و با کاهش شیوع ویروس کرونا شاهد برگزاری بخش عملی این دوره هم باشیم.

برنامه روز اول بخش تئوری این دوره به تدریس آقایان نادر انصاری، دبیر کمیته رویدادی فدراسیون والیبال و سعید درخشنده، ناظر فنی فدراسیون جهانی اختصاص داشت که این دو مدرس به ترتیب فصل‌های 1 تا 5 و فصل 5 آیین‌نامه برگزاری رویدادها و انضباطی فدراسیون والیبال را تشریح کردند.

دوره تئوری توانمندسازی عوامل فنی برگزاری مسابقات در دو نوبت دیگر طی روزهای 5 و 19 اردیبهشت با تدریس آقای دکتر ابارشی، خانم دکتر حاکمی و خانم منیژه صادقی ادامه می‌یابد. دکتر ابارشی  و دکتر حاکمی فصل 8 و خانم منیژه صادقی فصل‌های 7، 9، 10 و 11 را تدریس خواهند کرد.

طبق اعلام کمیته رویدادهای فدراسیون والیبال بخش عملی این دوره پس از ماه مبارک رمضان و با کاهش شیوع کرونا پس از کسب مجوز از مراجع ذیربط برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز