حسین کعبی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

مقابل السد هم مستحق برد بودیم/ انرژی‌مان را برای ادامه بازی‌ها تقسیم می‌کنیم/ نمایندگان ایران یک هدف مشترک دارند

۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۰۸:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۱۶۷۰۵۷
مقابل السد هم مستحق برد بودیم/ انرژی‌مان را برای ادامه بازی‌ها تقسیم می‌کنیم/ نمایندگان ایران یک هدف مشترک دارند
مربی فولاد گفت: النصر تیم خوب و پرمهره‌ای است و ما کار سختی برابر این تیم داریم.

حسین کعبی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به پیروزی قرمزهای اهوازی در برابر الوحدات اردن در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی سختی پیش روی ما بود و حریف مان از بازیکنان خوبی سود می برد و با تمام تلاش و انگیزه شان برابر ما به میدان رفتند ولی ما سعی کردیم با استفاده از شناخت خوبی که از نقاط ضعف و قوت حریف مان داشتیم برنامه های مان را در زمین به طور کامل به اجرا در آوریم و توانستیم با پیروزی ارزشمندی این دیدار را به پایان برسانیم. البته تاکید می کنم ما برابر السد هم مستحق پیروزی و کسب 3 امتیاز بودیم اما در نهایت روی یک غافلگیری و هوشیاری بازیکنان خارجی و باتجربه السد در دقیقه پایانی به تساوی دست پیدا کنیم.

مربی جوان تیم فولاد درخصوص شرایط خاص بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در این فصل تاکید کرد: بازی های متمرکز و پرفشار شرایط خاصی را ایجاد کرده است. در حال حاضر فاصله برگزاری بازی ها کم است و فشارها زیاد، به همین دلیل ما برابر الوحدات به چند بازیکن تیم مان از جمله حردانی، نیک نفس استراحت دادیم و به بازیکنی مثل ساسان انصاری برای دقایق کوتاهی بازی دادیم تا بدین ترتیب بتوانیم فشار را روی تیم کنترل و برای بازی های بعدی مان توان تیم را تقسیم کنیم. برخلاف تیم های دیگر که تا به امروز 2 بازی را در این رقابت ها داشته اند با توجه به برگزاری پلی آف برابر العین، 3 دیدار را پشت سر گذاشتیم و فشار بیشتری را تحمل کردیم. به هر صورت با برنامه خوبی که داریم تلاش مان بر این است که بتوانیم تیم را با بهترین شرایط ممکن راهی بازی ها کنیم و نتایج خوبی را برای فولاد به دست آوریم.

او با اشاره به بازی‌های مهمی که پیش روی فولاد است به خبرنگار برنا گفت: النصر تیم خوب و پرمهره ای است و کار سختی برابر این تیم داریم. کادر فنی بازی های این تیم را آنالیز کرده و شناخت خوبی از این تیم گردن کلفت داریم. اگر ما بتوانیم از نظر روحی و روانی و فکری هم تیم مان را برای ادامه این دیدارها آماده نگه داریم، می توانیم نتایج خوبی را بگیریم.

کعبی با اعلام این که فولادی‌ها تمامی پروتکل‌ها را در این رقابت‌ها به طور کامل اجرا می‌کنند، تاکید کرد: ما تمام سختی ها را به جان می خریم تا با مشکلی روبرو نشویم. ما در فصل قبل چیزی حدود یک ماه در هتل اکسین اهواز اردو زدیم و به قرنطینه رفتیم و سختی های زیادی را به جان خریدیم تا توانستیم سهمیه آسیایی را کسب کنیم و در حال حاضر هم تمام سختی ها و فشارها را تحمل می کنیم تا با نتایجی خوب اتفاقات فوق العاده ای را برای فولاد رقم بزنیم.

بازیکن اسبق پرسپولیس با اشاره به نتایج نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی های تیم های ایرانی دیگر را هم رصد می کنم و از نتایج خوب پرسپولیس، تراکتور و استقلال خوشحال هستم. همه ما تحت پرچم ایران هستیم و یک هدف مشترک داریم که آن هم این است بتوانیم برتری فوتبال ایران را به آسیا یادآوری کنیم و نشان دهیم در سطح اول فوتبال آسیا هستیم. 5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز