احمد راستینه هفشجانی:

با دغدغه ورزشکاران، مربیان و اهالی ورزش آشنا هستم

۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۰۹:۴۲:۴۳
کد خبر: ۱۱۶۷۲۴۹
با دغدغه ورزشکاران، مربیان و اهالی ورزش آشنا هستم
احمد راستینه هفشجانی گفت: از نزدیک با دغدغه ورزشکاران، مربیان و اهالی ورزش آشنا هستم و بر همین اساس به دنبال برنامه‌های حمایتی از فدراسیون‌ ها و ورزشکاران در کمیسیون فرهنگی مجلس هستیم.

 به گزارش برنا؛ احمد راستینه هفشجانی رئیس کمیته ورزش و تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به اعتقاد قلبی درباره نقش ورزش در پویایی جامعه، از ابتدای حضور در مجلس شورای اسلامی با برگزاری نشست های متعدد برای حساس سازی و ارتقاء دانش ورزشی نمایندگان گام برداشتم.

رئیس کمیته ورزش و تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود پروژه های متعدد ورزشی در سطح کشور افزود: در تلاش هستیم که سال پیش رو را با عنوان سال اتمام اماکن نیمه تمام بالای 70 درصد در ورزش نامگذاری کنیم.

راستینه اضافه کرد: با توجه به سوابق ورزشی که دارم، از نزدیک با دغدغه ورزشکاران، مربیان و اهالی ورزش آشنا هستم و بر همین اساس به دنبال برنامه های حمایتی از فدراسیون ها و ورزشکاران در کمیسیون فرهنگی مجلس هستیم و در یک گام بی سابقه، بیش از 1535 میلیارد تومان به اعتبارات وزارت ورزش و جوانان افزوده شد.

او با توجه به جایگاه 28 چهارمحال و بختیاری در سرانه ورزشی کشور ادامه داد: متاسفانه در یک عقب ماندگی تاریخی، شکاف سرانه ورزشی بین استان های مختلف کشور در زیر ساخت های ورزشی بسیار بالاست و می طلبد با برنامه ریزی بلند مدت، این اختلاف حل شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز در این دیدار گفت: چندین پروژه بالای 90 درصد در استان مراحل پایانی خود را میگذرانند که در صورت حمایت مسئولین قابل بهره برداری هستند.

حمید کریمی افزود: امروز شاهد حضور نمایندگانی از جنس ورزش در مجلس هستیم که یک فرصت بی نظیر را فراهم کرده و شاهد بهترین همدلی و ارتباط دو سویه برای توسعه ورزش در چهارمحال و بختیاری هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز