تراکتور ایران- نیروی هوایی عراق

طلسم پرشورها می‌شکند؟

۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۲۳:۵۰:۰۵
کد خبر: ۱۱۶۷۵۹۷
طلسم پرشورها می‌شکند؟
تیم فوتبال تراکتور ایران امشب در سومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف نیروی هوایی عراق می رود.

به گزارش برنا؛ تراکتورسازی ایران در شرایطی از ساعت 19:30 امشب مقابل رقیب عراقی خود در گروه B قرار می گیرد که از 2 دیدار قبلی خود فقط 2 امتیاز به دست آورده و هنوز بردی کسب نکرده است. شاگردان رسول خطیبی در مقابل پاختاکور و الشارجه متوقف شدند و برای اینکه شانس صعود خود را افزایش دهند محکوم به پیروزی مقابل نیروی هوایی هستند.

آخرین برد تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا مربوط به مرحله یک هشتم نهایی فصل 2016 است و تیم تبریزی در 8 بازی آخرش در آسیا موفق به کسب برد نشده و باید دید این طلسم در بازی امشب شکسته خواهد شد یا نه. تراکتور در دو دیدار قبلی خود دو تساوی کسب کرده و در رده سوم جدول قرار دارد.

نیروی هوایی در پایان هفته بیست و هشتم لیگ برتر عراق با 59 امتیاز در صدر جدول قرار دارد. این تیم با 44 گل زده در 26 بازی صاحب بهترین خط حمله لیگ است. سرشناس‌ترین بازیکن تیم برای فوتبالدوستان ایرانی همام طارق است که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را دارد. اگر بخواهیم به خطرناکترین بازیکن نیروی هوایی اشاره کنیم باید سراغ ایمن حسین آقای گل فعلی لیگ عراق برویم که البته به دلیل مصدومیت، بازی با تراکتور را از دست داده است.

نیروی هوایی در دیدار قبلی خود با پاختاکور به تساوی بدون گل دست یافت و فعلا در قعر جدول گروه B قرار گرفته است. نکته جالب درباره ترکیب تراکتور در 2 بازی قبلی این است که مسعود شجاعی، کاپیتان اول این تیم هنوز با لباس تراکتور در آسیا به میدان نرفته است. در غیاب مسعود در دو دیدار گذشته، اشکان دژاگه بازوبند کاپیتانی را به بازو بست.

شجاعی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با نیروی هوایی به همراه رسول خطیبی حضور داشت و در تمرینات از انگیزه و آمادگی خوبی برخودار بود و باید دید که آیا در بازی سوم شاهد بازگشت او به ترکیب سرخ پوشان خواهیم بود یا خیر. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز