محمد برزگر در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

غرور برای پرسپولیس ممنوع است/ وحید فوق‌العاده کار می‌کند/ تیم یحیی باید کار نیمه‌کاره‌اش را به اتمام برساند

۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۰۷:۲۱:۳۶
کد خبر: ۱۱۶۷۶۴۵
غرور برای پرسپولیس ممنوع است/ وحید فوق‌العاده کار می‌کند/ تیم یحیی باید کار نیمه‌کاره‌اش را به اتمام برساند
بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: خوشحالم که پرسپولیس شروع خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشت.

محمد برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به نتایج و نمایش خوب پرسپولیس در دو بازی اول این تیم در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: خوشحالم که پرسپولیس شروع خوبی در بازی های لیگ قهرمانان آسیا داشت. این تیم با وجود شرایط خاص آب و هوایی و عدم برخورداری از شرایط میزبانی توانست آغاز پرقدرتی را در بازی های ابتدایی اش داشته باشد. پرسپولیس در این 2 بازی نشان داد با برنامه و تاکتیک های خوب و حساب شده پای به این رقابت ها گذاشته و برای رسیدن به هدف بزرگی تلاش می کند.

او تاکید کرد: خوشبختانه پرسپولیس تیم همدل و خوبی دارد و از بازیکنان فیکس تا ذخیره و خارج از ترکیب با انگیزه ویژه ای برای هر بازی تیم را همراهی می کنند. یک اتفاق خوب و مهم برای پرسپولیس است که روحیه پیروزی و همدلی در این تیم موج می زند و می تواند در روزها و بازی های آینده هم کمک بزرگی برای پرسپولیس باشد.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: موضوعی که تا قبل از بازی برابر الریان یک مقدار نگران کننده بود، عدم توفیق مهاجمان در امر گلزنی بود که با دبل تماشایی شهریار مغانلو این موضوع تا حدود زیادی برطرف شد و فکر می کنم این تابو شکسته شده باشد و حالا مهاجمان پرسپولیس با اعتماد به نفس بیشتری برای ادامه بازی ها برای پرسپولیس گلزنی کنند.

چپ پای اسبق پرسپولیس درمورد بازی امشب تیم گل‌محمدی به خبرنگار برنا گفت: فکر می کنم نتیجه خوبی در این دیدار برای پرسپولیس رقم بخورد اما در عین حال بچه ها نباید حریف را دست کم بگیرند. دست کم گرفتن حریف و غرور می تواند آفت بزرگی برای پرسپولیس در ادامه این رقابت ها باشد. بچه ها باید با اعتماد به نفس و تکیه بر توان خود و دانش و هوش کادر فنی با تمام قوا به مصاف گوا بروند و در نهایت بتوانند با نتیجه ای خوب این دیدار را نیز با پیروزی به سود خود خاتمه دهند.

مربی تیم جوانان پرسپولیس در ادامه درخصوص حضور امیری در پست غیرتخصصی‌اش در منطقه چپ خط دفاعی سرخ‌پوشان اظهار داشت: وحید جدا از این که فوتبالیست توانا و در خدمت به تیم است، پسر خوب و محجوبی است و از تمام قوایش برای پرسپولیس مایه می گذارد. حالا هم در غیاب سعید آقایی در پست غیرتخصصی برای تیمش بازی می کند و الحق و الانصاف هم نمایش خوب و کم نقصی را در این بازی ها در پست مهمی مثل دفاع چپ ایفا کرده و امیدوارم تا زمانی که در این پست بازی می کند همچنان بی اشتباه و فوق العاده ظاهر  شود.

برزگر در پایان گفت: پرسپولیس در این رقابت ها هم هدفمند و سرپنجه حاضر شده است و همدلی بچه ها، مربیان و مدیریت باشگاه در تیم کاملا موج می زند و اطمینان دارم در کنار شرایط خوب روحی و روانی و فنی تیم، می توان به آینده تیم گل محمدی خوشبین بود و ان شااله که پرسپولیس بتواند در این دوره از لیگ قهرمانان آسیا کار نیمه تمام خود را تمام کرده و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. 5

نظر شما
پرونده ویژه