فدراسیون اعلام کرد؛

حضور در مسابقات فین سوییمینگ قهرمانی جهان در برنامه تیم ملی غواصی

۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۰:۰۴:۱۱
کد خبر: ۱۱۶۸۳۴۳
حضور در مسابقات فین سوییمینگ قهرمانی جهان در برنامه تیم ملی غواصی
اعزام به محل برگزاری مسابقات فین سوییمینگ قهرمانی جهان یکی از برنامه‌های مصوب برای تیم ملی غواصی در سال جاری است.

به گزارش برنا و به نقل از سایت فدراسیون نجات غریق و غواصی، تیرماه سال جاری کشور روسیه میزبان مسابقات فین سوییمینگ قهرمانی جهان است. کمیته غواصی فدراسیون نجات غریق و غواصی هم با موافقت ریاست فدراسیون اعزام به این رقابت ها را در برنامه قرار داده است.

امیرحسین فروغ مسئول کمیته غواصی در این زمینه گفت: در تاریخ فدراسیون نجات غریق و غواصی ایران فقط یک اعزام برای تیم ملی غواصی انجام شده که مربوط به سال های اخیر است. آن رقابت ها بدون هیچ نتیجه ای هم برای تیم اعزامی به پایان رسید. به همین دلیل مصمم هستیم شرایط را برای اعزام تیم به مسابقات جهانی امسال مهیا کنیم اگرچه با موانع مالی مواجه هستیم.

وی تصریح کرد: در تلاش هستیم با جذب اسپانسر، شرایط مالی لازم را برای حضور در مسابقات جهانی فین سوییمینگ مهیا کنیم. البته در این زمینه هم با مشکلات خاص خود مواجه ایم اما پیگیر آن هستیم تا اعزام تیم به نتیجه برسد و ملی پوشان بتوانند بعد از مدت ها حضور در یک رویداد جهانی را تجربه کنند.

مسئول کمیته غواصی در مورد ترکیب تیم اعزامی به مسابقات فین سوییمینگ جهان گفت: ترکیب تیم اعزامی از دو یا سه ورزشکار تشکیل می شود. ملی پوشان همراه با یک مربی - سرپرست به محل مسابقات اعزام خواهند شد.

فروغ همچنین در مورد چگونگی انتخاب ملی پوشان گفت: ملی پوشان اعزامی از طریق برگزاری رقابت های انتخابی و ثبت رکورد مشخص می شود. نتایج به دست آمده از مسابقات و رکوردگیری ها ملاک انتخاب نفرات خواهد بود.

نظر شما