هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال؛

سپاهان به دنبال صدرنشینی/ فکری اعاده حیثیت می‌کند؟

۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۰۵:۰۷:۰۸
کد خبر: ۱۱۶۸۶۱۸
سپاهان به دنبال صدرنشینی/ فکری اعاده حیثیت می‌کند؟
هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال امشب با برگزاری 3 دیدار آغاز می‌شود.

به گزارش برنا؛ در حالی که 4 تیم استقلال، پرسپولیس، تراکتور و فولاد در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند، هفته بیست و یکم لیگ برتر امشب و از ساعت 21 با برگزاری 3 دیدار آغاز می شود.

در یکی از حساس ترین دیدارهای این هفته سپاهان که با 41 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس در رده دوم قرار دارد، میهمان نساجی مازندران است. شاگردان محرم نویدکیا تنها دو هفته را به عنوان صدرنشین در رتبه نخست لیگ برتر فوتبال به سر بردند و در هفته بیستم نتوانستند از فرصت بازی خانگی مقابل نفت مسجد سلیمان استفاده کنند و با توقف مقابل این تیم، صدر جدول را مجددا به پرسپولیس واگذار کردند.

حالا در هفته بیست و یکم سپاهان به مصاف نساجی می رود که بعد از جدایی مجید جلالی با ساکت الهامی لیگ را ادامه می دهد. نساجی هفته گذشته مقابل پرسپولیس شکست خورد و حالا برای جبران مافات به مصاف سپاهان می رود.

آلومینیوم اراک و پیکان هم دیگر تیم هایی هستند که باید به مصاف هم بروند. آلومینیوم که تغییر سرمربی داشته و با علیرضا منصوریان لیگ را ادامه می دهد، هفته گذشته مقابل ماشین قعرنشین متوقف شد. پیکان هم در برابر گل گهر شکست را تجربه کرد تا هر 2 تیم به 3 امتیاز این دیدار نیاز داشته باشند.

در دیگر دیدار هفته بیست و یکم نفت مسجد سلیمان به مصاف مس رفسنجان می رود. نفت مسجد سلیمان برای دومین بازی است که محمود فکری را روی نیمکت خود می بیند. این تیم هفته گذشته توانست سپاهان را متوقف کند و در این هفته میزبان مس رفسنجان است. مس که اولین فصل حضور خود در لیگ برتر را تجربه می کند تا به اینجای کار نتایج فوق العاده ای با محمد ربیعی گرفته و در رده پنجم جدول حضور دارد به دنبال گرفتن امتیاز از تیم محمود فکری است تا جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا دهد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز