حمید درخشان مطرح کرد:

شانس بیشتر پرسپولیس برای قهرمانی در آسیا

۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۱۲:۱۱:۵۲
کد خبر: ۱۱۶۸۹۰۷
شانس بیشتر پرسپولیس برای قهرمانی در آسیا
درخشان شناخت خوب تیم‌ها در دور برگشت را عامل موثر در موفقیت دانست.

به گزارش برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عملکرد مقتدرانه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا جامعه فوتبال را نسبت به درخشش دوباره این تیم در رقابت‌های آسیایی امیدوار کرده است.

حمید درخشان، پیشکسوت پرسپولیس درباره شرایط مسابقات و نتایج پرسپولیس در 3 بازی ابتدایی گفت: با گذشت زمان و نزدیک شدن به مراحل پایانی مسابقات، شناخت تیم‌ها از هم بیشتر می‌شود و این موضوع مسیر موفقیت را هموارتر می‌کند. البته فراموش نکنیم تفکر مربیان توانمند و کادر فنی قوی پرسپولیس و وجود هماهنگی کامل بین ارکان تیم، کار آنها را برای ادامه کار و ارزیابی بهتر نسبت به حریفان و در نهایت ارائه بازی بهتر آسان‌تر می‌کند.

او تاکید کرد: با گذشت هر روز از مسابقات البته حریفان هم آنالیز بهتری از پرسپولیس خواهند داشت اما این تیم فاکتورهای مختلفی از جمله مواردی که عرض کردم برای رسیدن به موفقیت دارد و همه امیدواریم که این روند ادامه پیدا کند.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: با برگزاری 3 مسابقه پرسپولیس تا این لحظه فوق العاده نتیجه گرفته و در دور برگشت ممکن است کار کمی سخت تر شود ولی تیم گل محمدی این پتانسیل را دارد که به مسیر خوب خود و این عملکرد مقتدرانه ادامه بدهد. از نظر من تیمی برنده می‌شود که تفکر فنی و تاکتیک را در زمین مسابقه با انگیزه و آمادگی کامل پیاده کند. پرسپولیس از جایگاه بین المللی بیشتری نسبت به رقبا برخوردار است و با این کادر فنی و بازیکنان قطعا یکی از شانس‌های اصلی برای کسب مقام قهرمانی در آسیا خواهد بود.

نظر شما
پرونده ویژه