امیر مهدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

مسابقات لیسبون جنبه تدارکاتی دارد/ با نزدیک شدن به المپیک توکیو شرایط حساس‌تر می‌شود

۱۴۰۰/۰۲/۰۳ - ۰۵:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۱۶۹۰۰۰
مسابقات لیسبون جنبه تدارکاتی دارد/ با نزدیک شدن به المپیک توکیو شرایط حساس‌تر می‌شود
عضو تیم ملی کاراته کشورمان گفت: با توجه به اینکه هر روز به المپیک توکیو نزدیک می‌شویم، شرایط هم بسیار حساس می‌شود.

به گزارش برنا؛ طبق اعلام فدراسیون جهانی کاراته مسابقات لیگ کاراته وان رباط مراکش با توجه به گسترش ویروس کرونا در این کشور به تعویق افتاد. قرار بود مسابقات کاراته وان رباط مراکش طی روزهای 20 الی 22 فروردین برگزار شود که با توجه به تعویق آن طی روزهای 7 الی 9 آبان ماه برگزار می‌شود. حالا با برنامه ریزی فدراسیون جهانی شرایط و نحوه کسب سهمیه المپیک که در مسابقات مراکش قرار بود لحاظ شود با توجه به تعویق این مسابقات در مسابقه لیسبون پرتغال لحاظ می‌گردد. مسابقات کاراته وان لیسبون پرتغال طی روز های 10 الی 12 اردیبهشت برگزار می‌شود.

امیر مهدی‌زاده، عضو تیم ملی کاراته درباره میزان آمادگی خود برای حضور در این دوره از مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: مدت هاست که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال تمرین هستیم. البته مسابقات لیسبون پرتغال برای من حکم بازی‌های تدارکاتی را دارد. تنها شانسی که برای گرفتن سهمیه دارم رقابت‌های فرانسه است که مستقیما می‌توانم در صورت درخشش در این رویداد برای توکیو کسب سهمیه کنم. این مسابقات در خرداد سال جاری و به میزبانی پاریس برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: خوشبختانه در چند وزن کسب سهمیه کردیم. تلاش می‌کنیم در دو رویداد باقی مانده این تعداد را افزایش بدهیم. شناخت خوبی از رقبا داریم و در دو سال گذشته تیم ملی ماراتن سختی را سپری کرد، بنابراین آماده هر مسابقه‌ای هستیم. امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی را هم کسب کنیم.

دارنده مدال طلای جهان با تشکر از تلاش‌های وزارت ورزش و جوانان بخاطر واکسینه شدن المپیکی‌ها گفت: با توجه به اینکه هر روز به المپیک توکیو نزدیک می‌شویم، شرایط هم بسیار حساس می‌شود، بنابراین لازم بود که در چنین مقطعی حتما این کار انجام شود تا همه تیم‌های ورزشی بتوانند در کمال آرامش به تمرین آماده سازی خود برسند. 3/5

نظر شما
پرونده ویژه