فولاد ایران - النصر عربستان؛

فینال زودرس در گروه مرگ!

۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۲۳:۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۱۶۹۰۵۵
فینال زودرس در گروه مرگ!
شاگردان جواد نکونام در اندیشه کسب دومین پیروزی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هستند و امیدوارند در برابر النصر در بازی برگشت پیروزی مهمی را به دست بیاورند.

به گزارش برنا؛ در دور برگشت رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در گروه D شاگردان جواد نکونام در تلاش هستند برابر نماینده قدرتمند  عربستان به پیروزی برسند. فولادی ها که از دور رفت این بازی ها یک پیروزی و 2 تساوی را  در کارنامه خود دارند با 5 امتیاز و به خاطر تفاضل گل کمتر در مقایسه با النصر در رده دوم این گروه قرار دارند در حالی باید در برابر النصر به میدان بروند که اگرچه سعودی ها با بحران کرونا روبرو شده اند اما مهره های زیاد این تیم به آنها کمک می کند تا به لحاظ مهره ای در برابر فولاد مشکلی نداشته باشند.

بازی رفت این دو تیم در حالی با تساوی یک بر یک به پایان رسید که فولادی ها می توانستند با حفظ نتیجه 3 امتیاز ارزشمند را از این تیم عربستانی بگیرند اما النصری ها با بهره گیری از تجربه بالای بازیکنان خود موفق به این شدند که بازی را به تساوی بکشانند. شاگردان نکونام که حالا در آسیا با تجربه تر از قبل شده اند می خواهند در دور برگشت شرایط خود را برای صعود به مرحله بعد هموارتر از قبل نمایند.

حالا در آستانه بازی برگشت تلاش فولادی ها برای پیروزی در این دیدار بیش از گذشته است. حالا باید منتظر ماند و دید فینال زودهنگام این گروه در نهایت با چه نتیجه ای به پایان خواهد رسید.

جدال النصر در برابر فولاد امشب و از ساعت 22:30 دقیقه به وقت ایران برگزار خواهد شد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز