لیگ قهرمانان آسیا؛

فیلم هندی پرسپولیس؛ قسمت دوم!

۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۲۳:۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۱۶۹۰۶۲
فیلم هندی پرسپولیس؛ قسمت دوم!
پرسپولیس در چهارمین بازی خود در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در برابر حریف هندی خود به میدان می رود و می خواهد با کسب برد و پیروزی دیگری با تثبیت صدرنشینی اش صعودش را به مرحله بعدی این پیکارها مسجل کند.

به گزارش برنا؛ شاگردان یحیی گل محمدی دور رفت بازی های خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را در شرایطی  به پایان رساندند که 3 پیروزی در کارنامه سرخ پوشان ایرانی به ثبت رسید تا فینالیست فصل گذشته این رقابت ها با اقتدار در رتبه اول جدول این گروه به صدر تکیه بزنند.

پرسپولیس پس از پیروزی یک بر صفر برابر الوحده امارات، برد 2 بر یک مقابل الریان نماینده قطر در سومین بازی خود در برابر گوای میزبان به میدان رفتند و با وجود گل زودهنگامی که از هندی ها دریافت کردند، در نهایت موفق شدند با برتری 2 بر یک به پیروزی رسیده و سومین برد متوالی خود را در این رقابت ها به دست آورند.

اگرچه پیروزی های پرسپولیس در بازی های این فصل لیگ قهرمانان با تفاضل گل حداقلی کسب شده اما نمایش فنی و فوتبالی شاگردان یحیی گل محمدی در این رقابت ها به گونه ای بود که تحسین همه را برانگیخته و حالا پرسپولیسی ها برای ادامه نمایش خوب خود در این پیکارها، در تلاش هستند در دور برگشت نیز از نام و اعتبار فوتبال ایران و پرسپولیس به خوبی دفاع کنند.

پرسپولیس یحیی که به نظر می رسد در آسیا نیز انسجام و هماهنگی لازم را دارد در دور برگشت بازی هایش در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا با تفکرات ویژه ای به میدان می رود. در حالی که در بازی های اخیر این تیم مشخص شده است فاصله چندانی بین نیمکت و ترکیب اصلی پرسپولیس وجود ندارد؛ دست گل محمدی برای چیدمان مورد علاقه اش در ادامه بازی ها باز است و می تواند با تقسیم انرژی و نیروی تیمش؛ خیالش بابت ترکیب اصلی سرخ ها باز است.

در حالی که با کسب 3 پیروزی از 3 بازی و نمایش مقتدرانه در 3 دیدار اخیر خیال پرسپولیس بابت صعود به مرحله بعدی این رقابت ها تا حدود بسیار زیادی راحت است، دور از انتظار نیست که کادرفنی پرسپولیس در بازی پیش روی این تیم در برابر نماینده هند تیمش را با تغییراتی در ترکیب و سیستم کاری به میدان بفرستد.

در حالی که شاید تا قبل از بازی رفت در برابر گوا این حریف هندی برای پرسپولیس و کادرفنی اش تا حدود زیادی ناشناخته بود اما 90 دقیقه بازی اخیر این تیم برابر سرخ های ایرانی، شناخت نقاط ضعف و قوت این حریف را برای کادرفنی راحت تر کرده و پیش بینی می شود با شرایط متفاوتی در بازی برگشت برابر هندی ها به میدان برود. این در حالی بود که گوا در بازی رفت خیلی خوش شانس بود که دروازه اش بیش از 2 بار باز نشد و فرصت های گل زیاد پرسپولیس در آن دیدار گواه برتری شاگردان گل محمدی در آن بازی بود. 

پرسپولیس در این بازی بدون محروم و مصدوم آماده حضور در میدان است اما در آن سوی میدان، هندی ها در غیاب کاپیتان خود باید به مصاف شاگردان یحیی گل محمدی بروند. ادو بدیا، ۳۲ ساله و  اسپانیایی گوای هند که  از بازیکنان کلیدی و اصلی این تیم در خط میانی محسوب می شود و از با ثبات‌ترین بازیکنان تیم گوا در فصل گذشته بود، با کارت زردی که در بازی رفت برابر پرسپولیس دریافت کرد دو اخطاره شد تا تنها محروم این دیدار ویژه لقب بگیرد.

پیروزی احتمالی پرسپولیس در این بازی می تواند حکم صعود تیم گل محمدی به مرحله بعد را مسجل کرده و خیال پرسپولیسی ها را تا حدود بسیار زیادی راحت کند و جنگ بر سر صعود به عنوان تیم دوم را برای تیم های دیگر حاضر در این گروه داغ کند.

دیدار برگشت پرسپولیس در برابر گوای هند امشب ساعت 21:30 دقیقه به وقت ایران برگزار خواهد شد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز