گل‌ گهر سیرجان - صنعت نفت آبادان

شاگردان پورموسوی در پی تکرار تاریخ!

۱۴۰۰/۰۲/۰۳ - ۰۶:۰۸:۰۹
کد خبر: ۱۱۶۹۰۷۳
شاگردان پورموسوی در پی تکرار تاریخ!
در ادامه برگزاری هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر در تک دیداری که روز جمعه برگزار می شود، شاهد تقابل شاگردان امیر قلعه نویی برابر صنعت نفت آبادان خواهیم بود.

به گزارش برنا؛ در تنها بازی امشب لیگ برتر در هفته بیستم در سیرجان شاهد تقابل ویژه ای بین شاگردان امیر قلعه نویی در برابر یاران سیروس پورموسوی خواهیم بود.

این دیدار در حالی برگزار می شود که بدون احتساب نتایجی که دیشب در بازی های ابتدای این هفته برگزار شد، گل گهری ها کسب 29 امتیاز از 19 بازی قبلی خود عنوان چهارم را در جدول رده بندی به خود اختصاص داده اند و در زمره تیم های بالای جدولی محسوب می شوند.

این در شرایطی است که آبادانی ها نیز که 19 بازی را در لیگ برتر پشت سرگذاشته اند با 25 امتیاز در رده نهم قرار دارند و برای ارتقا جایگاه خود در جدول نیازمند هر 3 امتیاز این دیدار خارج از خانه خود هستند.

آبادانی ها که در بازی رفت برابر تیم قلعه نویی موفق به برتری 2 بر یک برابر این تیم شده اند، امیدوار هستند تاریخ در بازی برگشت نیز برای آنها تکرار شده و پیروزی دلچسبی را در این بار در دیداری خارج از خانه کسب کرده و شرایط خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشند.

این دو تیم در شرایطی به مصاف هم می روند که نفتی ها با توجه به تعویق دیدارشان در برابر استقلال بیشتر از حریف شان استراحت داشته اند و با شرایط ویژه ای برای تقابل با گل گهری ها راهی سیرجان شده اند. 3

نظر شما
پرونده ویژه